PURE HARMONY || Květové vody

 Značku Pure Harmony už jste u mě mohli vidět. Měla jsem od nich šumivé bomby do koupele (recenze) a soli do koupele, o kterých teprve článek bude. Dnes se podíváme pod víčko květovým vodám. Značku Pure Harmony nemusím snad nějak extra představovat, snad jen že vznikla na jižní Moravě a že se jedná o chráněnou dílnu, kdy právě handicapovaní lidé vyrábí kosmetiku. Jako u solí a šumivek, tak i květové vody jsou ve třech variantách - růže, heřmánek a levandule. 


Květové vody Pure Harmony pochází z Bulharska. Vznikají při destilaci vodní parou rostlin, které jsou bohaté na silice (např. levandule, růže..). Druhotný produkt květová voda je obohacena o bioaktivní látky, které zklidňují a čistí pokožku, čímž také vytváří přirozenou ochrannou vrstvu. 

Na výběr je ze tří velikostních variant - 50 ml, 100 ml a 200 ml. Podle velikosti a variace se poté odvíjí také cena. Já se rozhodla pro sadu všech tří vod, která obsahovala velikost 50 ml. Na vyzkoušení ideální, na dlouhodobější používání bych volila větší velikost. Jelikož květové vody používám na čištění, osvěžení a podklad pod olej, tak mi mizí poměrně rychle a nejmenší balení mi vystačí zhruba měsíc. 


U všech vod se můžete těšit na velmi příjemnou vůni, která je velmi intenzivní. Narozdíl od solí a šumivek. Volba dané byliny je pak čiště na Vás. Záleží jaké preferujete vůně či jaký problém potřebujete vyřešit. Pokud špatně spíte, jste ve stresu nebo máte aknózní pleť, doporučuji levanduli. Máte citlivou pokožku, kterou potřebujete zklidnit nebo chcete dopřát extra péči vlasům, tak je tu pro Vás heřmánek. No a pokud jste starší, trápí Vás vrásky a máte unavenou pleť, sáhněte po růži. 
Mně květové vody velmi vyhovovaly ať už, co se týče vůně či účinků. Nicméně mají poměrně prudkou střičku, kdy Vám do obličeje stříkne proud vody. Je potřeba aplikovat z větší dálky a na víc míst. Na osvěžení to úplně není.

Květové vody Pure Harmony zakoupíte zde

Používáte květové vody ve své skincare?

Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Tak já značku neznala. Produkty vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady neznám ani výrobce, ani produkt... Hezký odprezentovano, miluji květinové vody, ale mám zkušenosti jen s těmi od Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám také ráda. Dále pak doporučuji Purity Vision a Renovality :)

      Vymazat
  3. V Bulharsku celkově vzniká spousta skvělé kosmetiky. :) Od té doby co v téhle zemi trávím víc času než doma, jsem už vyzkoušela několik produktů z růžové kosmetiky a musím říct, že jsem byla se všemi strašně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Květinové vody jsou fajn. Používám hlavně od Saloos, tuto značku ani neznám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Saloos jsem měla jednu a byla jsem s ní moc spokojena!

      Vymazat
  5. Značku neznám, ale květové vody mám moc ráda :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za mne rozhodně levandule!! ☺♥ MOc pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS