LUSH || Prodlužující řasenka

 Co se týče značky Lush, tak tu jste u mě na blogu ještě neviděli. Vlastně jo viděli, v červencovém new in, kde jsem několik produktů dostala k narozeninám. Nicméně všechno to byly produkty koupele, které si nechávám na zimní chladné večery. Dnes Vám ale přináším recenzi na jeden kousek z dekorativky, a to na novou prodlužující řasenku.

Řasenka má klasický silikonový kartáček, se kterým se velmi dobře pracuje. Já sama mám tento tvar kartáčku a celkově ty silikonové nejraději. Jedná se o cruelty-free produkt s nízkým obsahem konzervantů. Dále obsahuje přírodní ingredience, které o řasy pečují. Řasenka slinuje prodloužení, objem a oddělené řasy.


Při koupi řasenky jsou pro mě podstatná tři kritéria:

  • prodloužení
  • zvýraznění
  • a hlavně neslepovat!
Řasenky nanáším jednu až dvě vrstvy, ale snažím se jen jedno. Nepotřebuji mít extra dlouhé a husté řasy, hlavně nechci mít žmolky. U mě řasenky vždy projdou zátěžovým testem jako je 12 hodin v práci na noční i denní a poté při fyzické zátěži. Na tenise byla řasenka skvělá, vůbec jsem o ní nevěděla a po zápase jsem se nemusela bát, že bych vypadala jako panda. Vůbec totiž neopadává. To stejné na noční, pořád pěkně drží i po 12 hodinách. Při mé jedné vrstvě řasy neslepuje, ale při vícero vrstvách mám bohužel tendenci slepovat. Cenově je trochu dražší, ale je kvalitní a hlavně ekologická. A taky pro mě jedna z nejlepších řasenek za poslední dobu!


Zkoušeli jste něco od Lush?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)
*děkuji firmě Lush za zaslání produktu k recenzi

10 komentářů:

  1. Já mám od Lusk krém co používám na ruce a nějaké bomby do koupele :) mám tuto značku ráda a chtěla bych vyzkoušet víc produktů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma taky nějaké produkty do vany, ale ty si schovávám na zimu :)

      Vymazat
  2. Prodloužení a objem je pro mě také podstatná vlastnost a koukám, že tahle řasenka to umí. Jsem ráda, že jsi spokojená! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo... já ten rozdíl nevidím úplně moc velký. :( Já používám řasenku miss sporty, takovou tu žlutou, za pár korun a musím říct, že ta mi udělá efekt větší. Ale možná je to řasama.. ikdyž takhle na pohled (na první fotce) mi přijdou ty moje podobné tvým. :) Ale každopádně je důležitý, ty jsi spokojená a řasenka ti vyhovuje. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží asi na řasech, protože ta žlutá od Miss Sporty mi dělá efekt dost podobný :)

      Vymazat
  4. Já jsem od Lushe ještě nic neměla. Řasenky tu mám momentálně dvě zásobě (jedna byla dárek k objednávce od YR, druhou jsem dostala k Vánocům), tak jsem ještě chvíli saturovaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď celkem čtyři, z toho dvě načatý. Dokud je ale nespotřebuji, jiné pořizovat nebudu :)

      Vymazat
  5. Řekla bych že efekt není vůbec špatný už jsem podobnou recenzi četla i na jiném blogu tak je asi i oblíbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je, já na ni zatím negativní recenzi nečetla :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS