AVON || Hydratační pleťová maska aloe a bavlna

Pleťové masky si dopřávám alespoň jednou týdně. Když se zadaří, tak klidně i dvakrát. Poslední dobou ale dávám přednost spíše maskám v tubě. Jednak je to ekologičtější, je na více použití a kolikrát i cenově výhodnější. Je skvělý když Vám maska sedne a vy si ji tak můžete užívat časteji. Problém nastává v momentě kdy máte celou tubu masky a ona nic nedělá. Nebo ještě hůř, začne pleti škodit. Dnes se podíváme na hydratační masku z Avonu, kterou jsem dostala od tchýně. Z Avonu si pořizuje pouze parfémy a intim gely, nic víc. Dobré však jsou i laky na nehty. Vše ostatní co tu z Avonu vidíte jsem dostala dárkem.

Pleťová maska obsahuje aloe a bavlnu. Tuhle kombinaci mám v kosmetice ráda, protože vytváří úžasnou vůni. Bohužel to je tak všechno na téhle masce dobré. Maska slibuje v první řadě hydrataci, poté zklidnění a obnovení pleti, je vhodná pro všechny typy pleti. Má krémovou konzistenci, která se na pleti čáštečně vsákne, poté se zbytek umyje. Maska však nedělá vůbec nic. Neštípe, nepálí, nehydratuje, nezklidňuje. Prostě nepoznáte, že jste na pleti něco měly, katastrofa. Měla jsem ji doma delší dobu, takže už se (naštěstí) ani nevyrábí.

Používáte kosmetiku z Avonu?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Ahoj, mě tahle maska teda pálila, ale jinak taky nic a letěla do koše nespotřebovaná. To se prostě absolutně nedalo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. Mě naštěstí nepálela ale nedělala nic.

      Vymazat
  2. Ja mám od Avonu len rúže ale už dlho som nič neobjednala. Už som zabudla aj že Avon má masky.
    SATIN DRESS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych ji nedostala jako dárek, tak to také nevím.

      Vymazat
  3. Od Avonu jsem nikdy žádnou masku neměla

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo od Avonu jsem už dlouho nic neměla a popravdě ho už ani nevyhledávám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama taky ne, ale občas se ke mně něco dostane formou dárku.

      Vymazat
  5. Masku od Avonu jsem snad nikdy nezkoušela, ale tahle vypadá moc dobře. :) Aloe vera produkty jsem vždycky měla ráda. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS