NÁŠ MANŽEL - Jo Jakeman

 Autor: Jo Jakeman
Počet stran: 304
Rok vydání: 2019
Žánr: thriller
Nakladatelství: Motto

Anotace
Tři různé ženy spojuje jediné: stejný muž
Imogen opustil Phillip kvůli mladší a hezčí ženě. Během nepříjemného rozvodového řízení se u ní najednou objeví a vyhrožuje, že ji připraví o syna, jestli do konce měsíce nezmizí z jejich domu. Vyděšená Imogen provede něco šíleného. A pak jí nezbývá než bojovat o život. Nečekané spojence najde v bývalé a budoucí ženě svého manžela. Všechny se chtějí pomstít.

Z mého pohledu
Ačkoliv jsem stále nenašla lásku k thrillerům, když se mi nějaký dostane do ruky, přečtu si ho. Tuhle knihu mi půjčila sousedka se slovy, že to není nic moc. Po těchto slovech se mi do čtení moc nechtělo, ale nakonec jsem knihu během pár dní přečetla. Kniha začíná velmi origálně a to koncem. Hned na prvních stránkách se dozvíme jak to dopadlo. To mi přijde skvělé, protože vy pak máte potřebu zjistit, co k takovému konci vedlo. Zhruba polovina knihy je nudná a stránky utíkají pomalu. Potom už se příběh rozjede a začne to být zajímavější. Je to velmi zajímavá zápletka, avšak díky prozrazenému konci stejně víte, jak to dopadne. Příběh nechci nijak zlehčovat, avšak některé momenty nebyly úplně pravděpodobné. Nicméně čekala jsem něco trochu víc, protože knihu jsem byla schopna odložit, jednoduše mě nenutila číst dál a dál.

Jaký thriller jste naposled četli Vy?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Knihu ani autora neznám. Já mám thrillery docela ráda, ale preferuji, když mají i detektivní zápletku a řešení se dozvím až na konci :). Dobrý je Chris Carter a líbila se mi i knížka Chyť mne
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě tenhle žánr úplně nevyhledávám. Přečtu ji, jen když se mi kniha nějakým způsobem dostane do ruky.

      Vymazat
  2. Zajímavá kniha, já thrillery vůbec nečtu, teď čtu takovou YA detektivku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, thrillery já můžu! :) Přesně takové knížky mám nejraději. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS