RENOVALITY || Bezový olej

 V loňském roce nás Renovality zasábovalo jednou novinkou za druhou. Ať už to byli svíčky, konjakové houbičky nebo oleje, rozhodně toho nebylo málo. Některé produkty už jsem spotřebovala a recenze už jste si mohli přečíst, jiné na vyzkoušení teprve čekají. Jednou z novinek loňského roku byl také bezový olej, na který Vám přináším recenzi dnes. Dostala jsem se ho společně s vlašským, třešňovým a ryktníkovým olejem, na ty však teprve přijde řada.

Bezový olej je vyroben přímo v Renovality, a to lisováním semínek za studena. Je bohatý na nenasycené mastné kyseliny a je ideálním pomocníkem v péči o suchou, popraskanou, citlivou, zralou a mastnou pokožku. Pokožku by měl dokonale hydratovat, zklidňovat a intenzivně o ni pečovat. Dá se použít i do vlasů, kterým dodává lesk a posiluje je. Skvělý je také jako kondicionér Vašich nehtů. 

Bezový olej má zelenou barvičku a voní po bylinkách. Ze začátku mi olej úplně nevoněl a popravdě jsem čekala spíše bezovou vůni, nicméně po čase jsem si zvykla a vůně už mi  nevadila. Stupeň komedogenity je 1-2, což znamená, že Vám nebude ucpávat póry a snese ho i mastná pleť. 

Já si jej oblíbila hlavně po koupeli a na pleť. Po koupeli se do pokožky těla pěkně vsákl a nezanechal ji nijak extra mastnou. Ba naopak byla krásně vyživená, hydratovaná a vláčná. Navíc mě vůbec nijak nesvědila, což mě v zimě trápí poměrně často. Večer jsem jej používala na vyčištěnou pleť, jako poslední krok svojí skincare. Dávám hyaluronové sérum, květovou vodu, retinol a poté ještě olej či krém, podle toho co zrovna používám. Stačí ho opravdu malé množství, poté v ruce prohřát a nanést. Věřím, že uspokojí potřeby i té nejcitlivější pleti!

Zaujal Vás bezový olej?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Renovality za produkty poskytnuté k recenzi

6 komentářů:

  1. Ráda jsem si recenzi přečetla, i když olejíčky momentálně nepoužívám. Ale co není, může být ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je dříve nepoužívala, ale pak jsem jim neskutečně propadla.

      Vymazat
  2. Ja a oleje sme kapitola. Niektoré mi vyhovujú, s inými mám kvôli citlivej pleti veľký problém. O tomto som ešte nepočula, preto ďakujem za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo ani nevím, že takový olej vůbec existuje :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS