Spotřebováno: Únor 2023

Už v lednu jsem avizovala, že únorová spotřeba bude také bohatá a světe div se, je dokonce o jeden kousek větší než ta lednová. Mám z toho ohromnou radost, protože tak mohu začít používat nové produkty. Mám tu opět vlasovou kosmetiku, kterou se mi podařilo zredukovat na minimální zásoby a už teď mohu prozradit, že další spotřebovanci budou v dubnu. Tím moje vlasové zásoby budou nulové, jupí. Po dlouhé době tu mám i balzám na rty, kterých mám doma fakt hodně. V březnu se můžete těšit na další dva balzámky. 


Dnes tu tedy mám celkem 15 produktů (meduňkovou vodu jsem zapomněla vyfotit). Jen dva z nich jsou jednorázové, takže veliká spokojenost, že tu mám samé plnohodnotné produkty. Jak už jsem avizovala výše, tak v březnové spotřebě taky přesáhnu deset kousků a můžete se těšit hlavně na péči o pleť a tělo.



1. Vlasový šampon Australian Bodycare - vlasy po něm byly čisté, ale to je asi tak všechno. Rychle se mastily, byly vysušené, cuchaly se. (recenze)

2. Vlasový kondicionér Australian Bodycare - bohužel to stejné jako šampon. Vlasy byly i rozlítané, elektrizovaly... katastrofa. (recenze)

3. Vlasový olej Isana - sice ho tam je ještě půlka, ale už rok po něm nesahám, tak se s ním loučím. Pěkně voněl a celkově nebyl vůbec špatný. Byla to tuším nějaká limitka.


4. Tělový krém Rituals The Ritual of Mehr - fantastická vůně, hutná konzistence, rychle se vsakoval, nezanechával mastný film. Rituals tělové krémy prostě umí! (recenze)

5. Krém na ruce Rilastil - za mě jeden z nejlepších krémů vůbec. Velmi mile mě překvapil a rozhodně si jej pořídím znovu. Ruce hydratoval, vyživoval, nezanechával mastný film. (recenze)

6. Tuhý deodorant Ben&Anna - já tuhé deoše naprosto nesnážím, ale tento byl pecka. Krásně voněl, fungoval, nedělal skvrny na oblečení. Určitě pořídím znovu! (recenze)

7. Top coat Londontown - tohle nemusím představovat. Nejlepší top coat jaký jsem kdy měla. Sice cena je šílená, ale rok vám vydrží jak nic. (recenze)

8. Lak na nehty Essence stříbrný peel off - slupovací gel, který byl vážně skvělý. Jen strašně rychle vyschnul. (recenze)


9. Čistící gel, peeling a maska 3v1 Manufaktura Clear&Happy - skvělý kousek, který zastane hned tři produkty. Svěží vůně, pleť nedře, nevysušuje. Moc doporučuji. (recenze)

10. Balzám na rty Symbiosis šalvěj a citrus - velmi povedený balzám na rty. Rty byly vyživené, hydratované a mastné vydrželi několik hodin. Navíc velmi příjemná vůně! (recenze)

11. Pleťová maska Swissmedicus s kolagenem - tady mi přišlo, že maska vůbec nic nedělala. Příjemná krémová konzistence, ale bez efektu. (recenze

12. Bahenná maska Ezo - tyhle masky jsou boží a doporučuji je všude! Pleť dokonale vyčistí, má příjemnou vůni a pleť je po ní hebčí a jemnější. (recenze

13. Meduňková voda Purity Vision - stejně jako ostatní vody od této značky, je tahle skvělá. Používám ji jako tonikum a podklad pod olej. (recenze)
 

14. Sůl do koupele Ezo levandule a černé hrozno - vůně příjemná, ale pouze v obalu. Po rozpuštění ve vodě, jakoby se vůně taky rozpustila. (recenze)

15. Sůl do koupele Ezo ananas, vanilka a kokos - to stejné jako u předchozí soli :/ (recenze)

Zkoušeli jste něco z uvedených produktů? Kolik kousků jste spotřebovali vy?

Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Petro, pěkná spotřeba - navíc pro mne samé nevyzkoušené kousky, takže jsem si ráda přečetla dojmy. Já se myslím dostala ke 13 kouskům, ale mám tam myslím víc masek, protože já dost používám plátýnkové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v zásobách taky ještě dost jednorázových masek, taky na ně za pár měsíců dojde :)

      Vymazat
  2. Interesting products. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zkušenost mám pouze s tělovým krémem z Mehr řady a ten je absolutně skvostný, snad si ho někdy zase pořídím. Jinak moje únorová spotřeba se pohybovala okolo 30 kousků a březen březen bude taky pěkně nabitý, možná ještě víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to máš pořádnou spotřebu! To já jsem ráda tady za těch 13!

      Vymazat
  4. Ty jsi toho zase stihla, panejo :-)
    Já jsem spotřebovala jen nějaké masky na obličej :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, spotřeba u tebe byla opravdu velká, ale tím lépe pro nás - více inspirace a hned mě zaujala ta bahenní maska. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS