Hygge a polibky - Clara Christensenová

Autor: Clara Christensen
Počet stran: 312
Rok vydání: 2018
Žánr: román
Nakladatelství: Jota 


Anotace
Šestadvacetiletá Bo byla vždy pečlivá a opatrná. I přesto se v práci dočkala výpovědi pro nadbytečnost, a životní plány se jí teď začínají hroutit jako domeček z karet. Bo herčnatě shání nové zaměstnání, ale kamarádka Kirsten ji přesvědčí, aby spolu odjely na dovolenou, na chatu její matky v nejsevernějším cípu Severního Jutska. Bo bez mučení přizná, že o tomto dánském kraji nikdy neslyšela. 
Pár dalších kliknutí a už není cesty zpět. Život Bo začně nabírat docela nový směr.


 Z mého pohledu
Tuhle knihu jsem si schválně schovávala na zimu hlavně díky zasněžené obálce, která mě mimo jiné nalákala ke koupy. Přesně tento typ knih mám nejraději, takže jsem ji společně s dalšími knihami hodila do košíku u levneknihy.cz. Bohužel příběh jako takový už mě moc nezaujal. Hlavní hrdinka je docela nudná a ne nijak zajímavá bytost. Ovšem je velmi trpělivá a neztrácí naději v hledání práce. V příběhu nechybí ani romantická linka, kdy Bo se spokojí s málem. Nebo na mě aspoň tak působí. Její vztah s kolegou působí jako, že je ráda, že vůbec někoho má. I když o jejich vztahu nikdo neví. Podle názvu jsem v knize čekala trochu více hygge, kterého je zde na můj vkus málo. Kniha neurazí, ale ani nenadchne a rozhodně už bych po ní znovu nesáhla.

Jakou knihu jste naposled dočetli vy?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Tak to je dobrý vědět že stojí za prd. Já teď dlouho nic tak snad se brzo poštěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať se ke knihám brzy dostaneš!

      Vymazat
  2. Přiznám se, že dle obálky se knížka líbí i mně. Ale na čtení bych si ji asi nevybrala. 🙂
    Naposledy jsem četla povídky Slečna Marplová: Dvanáct nových případů.

    OdpovědětVymazat
  3. I mně se líbí obálka a zajímavé mi přijde i prostředí severního Dánska. Škoda, že to není ono...

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto knihe som ešte nepočula, ale keď píšeš, že stojí za nič, tak už aj rozumiem prečo som o nej nepočula. Budúci týždeň idem do Dánska a veľmi sa na to teším. Naposledy som čítala knihu Prečo sú Dánske deti šťastné. Je to vzdelávacia kniha a moja veľká predstava je ju vyfotiť v prístave v Kodani :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to ti závidím! V Dánsku jsem ještě nikdy nebyla.

      Vymazat
  5. To vypadá na super oddychovku, moc ráda bych si jí někdy přečetla, ale počkám si na další zimní období. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS