Konečně změna času

 Krásný nedělní večer. Ani nevíte, jak jsem ráda, že se změnil čas. Asi poslední měsíc bych potřebovala, aby den měl tak o pět hodin víc, abych vše stíhala. Teď, jak už je déle světlo, to je naprosto ideální. Jednak nemám volné už žádné odpoledne v týdnu, ale ani takřka žádný čas pro sebe. I teď, když vidím kolik je hodin, tak jiné dny už mám půlnoc. Práce, zkoušky v divadle, angličtina, hasičské tréninky a do toho tréninky s Brownie. S Brownie trénuji každý den, krom dnů, kdy jsem 24 hodin v práci. Přidaly se nám do toho další tréninky - stopy, více poslušnosti. Nebudu lhát, je to masakr všechna psa naučit, aby byla uchovněna a nějakým způsobem fungovala. Nehledě na to, že je potřeba ji utahat psychicky, protože fyzicky je to nereálné. I když je to aktuálně pětiměsíční mimino, už toho umí poměrně dost a je dost vytrvalá. Úplně čumím, jakou má chuť do práce. 

V divadle nacvičujeme pohádku pro děti, kdy premiéra by měla být na konci května. Nebudu lhát, mám jednu z hlavním rolí a je to vážně masakr. Zvlášť, když na učení textu nemám vůbec čas. To už nemluvím o tom, že jsem neskutečně pozadu s kosmetickými recenzemi a snažím se je postupně dohnat. Proto většinou články píšu u oběda nebo u odpolední kávy. Vždy mám tak maximálně 15 minut :D 
Taky jsem dnes zkoušela mrkvovou pomazánku podle Pavlínky. Bohužel jsem nesehnala Lučinu Linie, tak jsem tam praskla obyčejnou. Není to sice tak zdravý, ale chuťově je i tak moc dobrá. Doporučuji vyzkoušet!

Mějte se krásně!
Petra

16 komentářů:

  1. Na mě letos změna času nějak nezapůsobila, ale to je asi tím, že mám naordinovaný jarní detox, takže mám energie ažaž. Ale kdyby už se to neměnilo a nechalo na přírodě, vůbec bych se nezlobila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě takhle taky ne, ale oceňuji hlavně to, že je déle světlo :)

      Vymazat
  2. U nás bohužel šílenost. Prcek nezvládá uspávání a tak se ladíme celou noc...

    OdpovědětVymazat
  3. Mě mate to, že je déle vidět - dneska jsem přišla z práce o hodinu později, protože fakt, že už je konec pracovní doby jsem si uvědomila, až když uklízečka přišla vysypat koš. Podle světla jsem myslela, že jsou tak tři a ne skoro pět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já jela na noční a taky mi přišlo, že jedu strašně brzo, když bylo ještě světlo.

      Vymazat
  4. To to máš opravdu nabité... nedokážu si představit, že bych měla ještě k tomu všemu zkoušky s divadlem, ale zase nějak se člověk odreagovat musí! Já teď píšu závěrečnou práci a když mám chvilku, tak se snažím jít ven, pryč od počítače. Ale psaní článku mi chybí, určitě se k tomu vrátím, až bude práce hotová :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to přeju hodně štěstí, ať ti jde psaní od ruky! :)

      Vymazat
  5. Tak to já zase preferuji ten pravý čas a vyhovovalo mi, že bylo už brzy ráno světlo :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já změnu zatím kvituju, protože paradoxně mám po práci kolikrát víc povinností než v práci samotné a díky tomu, že déle vidět toho víc udělám.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. To mi vůbec nevadí :D Hlavně když je večer delší dobu světlo.

      Vymazat
  8. Změna času na letní na mě vždycky působí, ale v pozitivním slova smyslu. Vždy mám pocit, že toho stihnu mnohem víc a je to celkově příjemnější. :) Jinak jsem moc ráda, že pomazánka ti chutnala! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS