Brownie a jehličí

 Při jedné z našich procházek lesem jsem vzala foťák a chtěla nafotit nějaká pěkné fotky. Po celou procházku se mi nedařilo, Brownie úplně nechtěla spolupracovat. Nicméně na cestě zpět se zadařilo a vznikly hodně povedené fotky! Já sama jsem z nich úplně nadšena, protože jsou pěkně přírodní a přirozené. Brownie mi krásně zapózovala a vznikly tak nádherné fotky s jehličím a sněhem. Níže máte malou ochutnávku :) 





Mějte se krásně!
Petra

7 komentářů:

  1. Fotky a Brownie jsou naprosto kouzelné ♥ Úžasný!

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Chce to trpělivost když se chlupáči nechce - někdy víc, ale když se to podaří, stojí to za to. 🙂 Nedávno se mi podařila jedna momentka - Argo se fotit nechce, a tak je lepší, zkusit to, když o tom neví.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou dokonalé fotky, moc se povedly a hned bych si je být tebou nechala zarámovat! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všem moc děkuji za pochvalu! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS