PLEŤOVÉ MASKY || Tonymoly, Essence, Alverde, Ezo, Swissmedicus

Opět se mi doma nahromadilo několik jednorázových masek, tak jsem je postupně vyzkoušela a dnes Vám přináším recenzi. Mám tu pět masek různých značek, některé už jsem v minulosti měla, jiné jsem zkoušela prvně. Máme tu dvě plátýnkové masky, dvě krémové a jedny hydrogelové polštářky. Některé značky nejsou tolik známé nebo běžně dostupné v drogeriích. Avšak věřím, že na své si přijde každý a určitě některé z nich stojí za to je objednat.

 
Není tajemstvím, že upřednostňuji masky v tubě na vícero použití. Ty jednorázové nejsou úplně ekologické, avšak zase jsou dobré, pokud by Vám nesedly. Nemusíte tak vyhazovat takřka celý produkt. Nicméně když už jednorázové, tak krémové. Plátýnkové moc nemusím, protože mi moc na obličeji nesedí. Buď jsou na můj obličej velká nebo někde nedrží.


Od značky Tonymoly jsem plátýnkovku už v minulosti měla a byla jsem s ní velmi spokojena. Avokádová maska má velmi příjemnou a svěží vůni. Plátýnko je akorát velké, nepadá, jen na bradě mi moc nedrželo. Jedná se o vyživující masku s hydratračním účinkem, kdy opravdu hloubkově hydratuje a vyživuje pleť. Po použití je pleť sametově hebká a hladká.



Hydrogelové polštářky pod oči od Essence obsahují moji oblíbenou kyselinu hyaluronovou a vitamín C. Mají holografický design, takže s nimi budete nepřehlédnutelní. Polštářky působí chladivě, kůže je vypnutá a hydratovaná. Po bezesné noci tohle bude vaše spása a vaše oči hned budou vypadat odpočatě.



Hydratační plátýnková maska Alverde má poněkud zvláštní plátýnko. Je z velmi příjemného, lehkého materiálu, avšak na můj vkus je obrovské. Na první pohled vypadá dost vytahaně. Nicméně na pleti drží opravdu dobře, nestéká z něj přebytečné sérum a má velmi příjemnou parfemaci. Je vhodná pro normální a smíšenou pleť, obsahuje mořskou řasu a má veganské složení. Po aplikaci byla pleť dobře hydratovaná, vyživená a s celkovým efektem jsem byla spoko. 



Bahenná maska od slovenské značky Ezo obsahuje přírodní minerální bahno z Mrtvého moře a výtažky z květů levandule. Dokonale pleť čistí, zbavuje přebytečného mazu a zanechává ji hebčí a pevnější. Má velmi příjemnou vůni a rozhodně se nemusíte bát vysušení. Obsahuje totiž jojobový, olivový a avokádový olej. 



Bylinná maska s kolagenem od švýcarské značky SwissMedicus mě bohužel zklamala. Vkládala jsem do ní velké naděje, protože se značkou už nějaké zkušenosti mám a produkty mi vyhovovaly. Bohužel u masky mi přišlo, že nedělá vůbec nic. Má krémovou texturu a pleť by po ní měla být vyživená a rozzářená. Bohužel ani jedno z toho se nekonalo.. 

Zkoušeli jste některou z uvedených masek?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Petro, tak z těchto masek neznám ani jednu. Dokonce ani Alverde a to v DMku nakupuju celkem často a po pleťových maskách tam občas mrknu (a plátýnkové používám docela často)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já nekoukám po maskách vůbec. Mám jich doma tolik, že to prvně potřebuji spotřebovat :)

      Vymazat
  2. Všetky vyzerajú úžasne! Akurát som rozmýšľala, že by som mala opäť tieto masky pridať do mojej skincare rutiny :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maskování je fajn, snažím se vždy aspoň jednou týdně masku použít :)

      Vymazat
  3. Ty masky já prostě nemusím, nějak jsem si na ně nezvykla. To raději jíly 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď doma taky jeden jíl, ale ještě jsem jej nezkoušela.

      Vymazat
  4. Neznám ani jednu, ale rozhodně bych je vyzkoušela :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu z masek neznám, ale pokud bude příležitost, ráda vyzkouším. 🙂

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS