Lak na nehty LONDONTOWN odstín Pecan Pie, Base coat a Top coat

 Značku Londontown už jsem Vám v minulosti tady na blogu ukazovala. Jedná se o britskou značku laků na nehty, která se v loňském roce dostala i k nám do ČR a zakoupíte ji na e-shopu www.sensualite.cz.

Laky Londontown jsou veganské, bez parabenů, neobsahují lepek, má certifikaci PETA (nejsou testované na zvířatech a neobsahují žádné živočišné složky). Má recepturu 9-FREE, což znamená, že neobsahuje tyto škodlivé látky: formaldehyd, formaldehydové pryskyřice, toluen, kafr, dibutylftalát, xylen, ethyl tosylamide, aceton a TPHP (trifenylfosfát).

Tentokrát mi v balíčku přišly i Base coat a Top coat, takže jsem se těšila jaký výsledný vzhled nehty budou mít. Barevný odstín jsem si vybrala Pecan Pie, což je taková barvička mléčné čokolády. Na podzim úplně ideální a doma jsem podobný odstín ještě neměla. V nabídce jsou ale i odstíny Plié, Mudslide, Café Au Lait. Tyhle všechny jsou novinky letošního podzimu, ale ve stále nabídce je hromada dalších barev.

Hned ten den, kdy mi balíček přišel jsem si nehty hned nalakovala. Jako první jsem si dala Base coat a hned na něj jednu vrstvu barevného laku. Počkala jsem až zaschne a nanesla druhou vrstvu. Po zaschnutí jsem nanesla Top coat, který nehtům dodal vzhled gelových nehtů, jako bych právě vyšla z nehtového studia. 


Tak nějak jsem hned tušila, že lak na nehtech vydrží déle, protože při samotném laku mi barva držela pět dní bez větších oděrek. Zvlášť teď když jsem použila ještě další dva laky. 
Musím říct, že vše zaschlo poměrně rychle, na to kolik tam bylo vrstev. Samozřejmě to nebyla otázka pěti minut, ale půl dne jsem taky nečekala. S nehty jsem dělala úplně všechno jako bez nich, abych lak dokonale otestovala. Byla jsem fakt nadšena, když o 8 dní později byly nehty bez jediné oděrky. Ano, byly vidět menší odrosty a trochu na okraji nehtu, ale žádné větší oděrky, nic (foto níže).


Co si budeme, cena těchto laků není pár korun, ale několik stovek. Přímo odstín Pecan Pie stojí 390,- Kč. Base coat stojí 490,- Kč a Top coat stojí 490,- Kč. Ano vím, není to zrovna levný, ale když si vezmete jak dlouho Vám lak na nehtech vydrží a skvěle vypadá, tak to není zase tak hrozný. 
Pro mě jsou nehty vizitkou každého člověka a hodně o ně pečuji, aby vypadaly stále upraveně. Proto mi nedělá problém tyto peníze obětovat. Hlavně je to něco, co nekupujete každý měsíc. Navíc si myslím, že to může být i fajn jako dárek na Vánoce nebo narozeniny :)

Znáte laky Londontown? Kolik jste schopné utratit za nehty?
Těším se na Vaše komentáře!
Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu sensualite.cz za poskytnutí laků k recenzi

9 komentářů:

  1. Ten lak vypadá moc pěkně, přesně tyhle odstíny mám také ráda. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně, podobný odstín mám i já teď na nehtech :) I pro mě jsou nehty vizitkou člověka a ráda je mám upravené, ale dát tolik peněz za jeden lak by mi bylo líto ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je to vysoká, ale barvy mají krásné a takhle kvalitní jsem v drogerce ještě nenašla :)

      Vymazat
  3. Ten odstín je moc pěkný, na podzim se skvěle hodí

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi sa mi páči tá farba totálne jesenná :) ale tá cena je celkom dosť prehnana by som povedala..ale zas tá výdrž hovorí za všetko

    OdpovědětVymazat
  5. It looks beautiful, I have a similar style on my nails now!

    prosphair fashion styled wigs

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS