EZO || Soli do koupele

 Slovenskou kosmetickou značku Ezo už ode mě určitě znáte. Ne jednou jsem ji tu zmiňovala a v minulosti už představila několik produktů. Tentokrát se podíváme na soli do koupele, které jsem měla už delší dobu doma. Trvalo, než na ně došla řada, nicméně konečně tu pro Vás mám recenzi. Soli do koupele od Ezo jsou mé oblíbené. Krásně voní, nevysušují a navodí v koupelně příjemnou atmosféru. Solí už jsem měla několik, nicméně v tomto obalu a vůni ani jednu. Měla jsem tedy možnost vyzkoušet celkem tři balení 200 g solí různých vůní.




Všechny soli voní naprosto božsky. Ačkoliv například vanilku v kosmetice moc nemusím, musím uznat, že v kombinaci s mandarinkou nebo anasem a kokosem, voní naprosto božsky. Rozhodně se tedy mými favority staly všechny, protože svými vůněmi si mě opravdu získaly. Bohužel voní pouze v obalu, po rozpuštění ve vodě, se voda pouze zabarví a nic víc se nekoná. Člověk by ani nepoznal, že si do vany něco nasypal. Tohle je tedy pro mě poměrně velké zklamání.

Soli však nemusíte použít pouze do koupele, ale také třeba k inhalaci, kdy pročistí dýchací cesty a napomáhají předcházet vzniku infekcí dýchacích cest. V nabídce má Ezo několik dalších solí do koupele, které se liší vůní, gramaží nebo třeba účinků. Určitě mrkněte i na jejich masky, ty naprosto miluju!

Zkoušeli jste něco od Ezo?

Mějte se krásně!
Petra

13 komentářů:

  1. Nee, neznám a nezkoušela jsem, ovšem cokoli s levandulovou vůní mě zajímá. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám levandulovou vůni v kosmetice hodně ráda!

      Vymazat
  2. Mně by se asi líbily všechny vůně, ale soli do koupele nepoužívám, protože se v 99% případů sprchuji. Každopádně mají moc hezké balení

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, takže jsem od ní ani nic nevyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Sůl ananas-kokos musí být skvělá, tohle kombinaci naprosto miluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu se povedla a byla jsem z ní mile překvapena!

      Vymazat
  5. Ahoj, od značky jsem doma ještě nic neměla, takže nemůžu posoudit. Vanu si poslední dobou moc často nedávám a když tak mám širokou škálu pěn do koupele :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od této značky jsem toho měla pomálu, ale pamatuji si právě levandulovou sůl a byla ve vaně velice příjemná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. O značce čtu poprvé, ale mkrnu na ni. Kamarádka zbožňuje soli do koupele, takže mám hned tip na dárek :D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS