LOVE BEAUTY AND PLANET || Murumurské máslo a růže

Značku Love beauty and planet už znám poměrně dlouho, i když mi přijde, že na sociálních sítích tak známá není. Nebo minimálně mezi blogerkami, které sleduji na instagramu. Málokde vidím, že by produkty této značky někdo používal a to je podle mě škoda. Značka totiž zaujme názvem i obaly. Já už před pár lety dostala od ségřinýho (teď už bývalého) přítele dárkovou sadu právě této značky, která obsahovala produkty z kolekce murumurského másla a růže. Byla jsem tak ráda, že konečně mohu značku vyzkoušet. Ovšem dostalo se na ni později vzhledem k testování a zásobám :D 

Veganská kosmetika vytvořená s láskou k planetě. To je značka Love beauty and planet, která má od svého začátku jasné poslání - vyrábět prvotřídní kosmetiku, která má co nejmenší dopad na životní prostředí. Za jejím vytvořením stojí parta lidí, kteří se právě s tímto názorem ztotožňují. Značka nabízí produkty v péči o tělo, vlasy, pleť i zuby. Vybírat můžete také z několika druhů kolekcí - murumurské máslo a růže, kokosová voda a květ mimózy, kokosvý olej a ylang, rozmarýn a vetiver, bambucké máslo a santalové dřevo.


Sada obsahovala čtyři produkty - pleťovou masku, pleťový peeling, sprchový gel a tělové mléko. Řada s murumurským máslem a růží má naprosto dokonalou dlouhotrvající vůni. Vůně je opravdu jemná, po růžích, ale je v ní cítit i právě máslo. Všechny produkty mi sedly na výbornou a mohu je doporučit. Žádný nemám vyloženě nejraději, protože jsou všechny ruku v ruce. 

Pleťový peeling obsahuje jemná zrníčka, která šetrně čistí pleť a zbavují ji odumřelých buněk. Pokožka je po něm hladká, hydratovaná, projasněná. Navíc má praktickou pumpičku.
Pleťová plátýnková maska je dost nacucaná sérem. Pleť je po ní hydratovaná a vyživená, po aplikaci nelepí.
Sprchový gel je sametově hebký a vytváří bohatou pěnu. O pokožku těla krásně pečuje, vyživuje ji a hydratuje.
Tělové mléko má praktickou pumpičku,avšak do doby než se dostanete zhruba do čtvrtky balení. Poté jsem musela obal rozříznout a zbylé mléko nabírat růčo. Je hutnější, ale rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Pokožku těla hydratuje, vyživuje, zanechává ji provoněnou a hebkou. 
 

Ráda bych někdy v budoucnu vyzkoušela i další kolekce nebo vlasovou péči, protože mě tahle značka hodně bavila! Máte se značkou nějaké zkušenosti?

Mějte se krásně!
Petra

19 komentářů:

  1. Já jsem značku už používala, jen si teď nevzpomenu, co přesně. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem masku na vlasy, která byla skvělá a pleťový peeling, který byl ze začátku moc fajn, pak mi ale začal pleť spíš dráždit a musela jsem ho přestat používat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já značku znám jen "od vidění" z regálů, ale nevyzkoušela jsem nic. Momentálně nemám pleťový peeling, tak bych mohla vyzkoušet tento...

    OdpovědětVymazat
  4. S touhle značkou nemám vůbec zkušenost, ale nedávno jsem koupila dvě pleťové masky, tak jsem zvědavá :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, se značkou jsem se setkala. Zkoušela jsem jejich plátýnkové masky ty jsou za mě všechny fajn a pak právě tělové mléko z téhle řady, na které jsem měla nepěknou alergickou reakci, takže od té doby jsem do značky nešla už.

    OdpovědětVymazat
  6. Značku tedy vůbec neznám, ale vypadá moc zajímavě. Má to hezký obal, ale celkově se mi líbí i produkty. Aktuálně bych nejvíce využila asi pleťový peeling.

    OdpovědětVymazat
  7. Hned na první pohled mě zaujal už jenom ten design kosmetiky. :D Sáhla bych po tělovém mléku a té pleťové masce. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značku znám, ale nic jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  9. Z této řady jsem měla sprchový gel a byla to pecka. Už dlouho mě nebavila žádná vůně jako tahle. A přitom ostatní řady mě nijak neoslovily :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je opravdu božská, to souhlasím. S jinými řady nemám zkušenost.

      Vymazat
  10. Značku poznám a veru si ma článkom inšpirovala skúsiť práve tento rad, vôňu ruží mám veľmi rada. Inak tuším sme doma u našich mali nejaké šampóny a kondicionéry, tých pár použití sa mi zdali fajn, no dlhodobo neviem posúdiť.
    Biankanotes by Janka

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS