SALOOS || Koupelové oleje Mandarinka, Rozmarýna a Meduňka

Přísady do koupele, to je moje. Naprosto miluji všechny produkty do koupele, proto tu i mám samostatnou rubriku věnovanou přímo těmto produktům. Vím, že několik mých čtenářů preferuje hlavně sprchu a nebo nemá doma vanu, nicméně já si tyto články nemohu a nechci odpustit. Minimálně Vám to může posloužit jako fajn tipy třeba jako dárek pro někoho, kdo si vanu dává rád. 

Česká přírodní kosmetická značka Saloos tady není žádným nováčkem. Jejich produkty používám už několik let a tuším dva roky s nimi spolupracuji. Tentokrát se podíváme na koupelové oleje, které velmi ráda používám. Mají božské vůně, dlouho vydrží a žádným způsobem pokožku těla nevysušují ani nedráždí.


Mandarinka, rozmarýna a meduňka. Tři naprosto odlišné vůně, přesto si je zamiluje každý. Mandarinka je velmi šťavnatá a voní úplně stejně jako ovoce. Meduňka má nádhernou bylinkovou vůni, která je ideální před spaním. Rozmarýna je velmi intenzivní a z její vůně jsem byla velmi mile překvapena! 

Stačí opravdu malé množství a můžete se těšit z velice intenzivní vůně! Nejednou jsem oleje cítila i v přízemí (vanu máme v podkroví). Vždycky se na vanu strašně těším, protože vůně skvěle uklidní a pomáhají hodit všechny starosti za hlavu. I když jsou koupelové oleje barevné, vodu nechávají čistou. Nemusíte se bát ani špinavé vany či kluzkého povrchu.
 

Používáte kosmetiku Saloos?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Ten mandarinkový bych moc ráda vyzkoušela, trpím na suchou pokožku a tohle jsou pro to produkty určitě jak dělané. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já patřím k těm, co preferují sprchu, ale i tak si recenzi ráda přečtu. Od Saloosu používám olejíčky do aromalampy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou také výborné! Tuhle zimu jsem si je zamilovala.

      Vymazat
  3. Koupelové oleje už jsem vyzkoušela a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Saloos mám moc ráda. Koupelových olejů jsem měla habaděj, i tyto tři a z nich mi nejvíce voněla asi mandarinka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, od Saloos pravidelně nepoužívám asi nic, ale mám zkušenost s jejich peelingy a s jejich masážními oleji.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS