AROME || Únorové testování s Rituals

V lednu žádný balíček od Arome nepřišel, tak jsem se moc těšila na ten únorový. Vůbec jsem netušila co v balíčku čekat. Žádné extra přání jsem neměla, snad jen, aby přišlo něco, co jsem ještě nezkoušela. Přání se vyplnilo a já v balíčku našla moji oblíbenou značku Rituals. Bohužel v balíčku se nacházel pouze jeden produkt, místo předpokládaných tří. V balíčku jsem našla pleťový krém z řady Namaste a náhradní balení.


Namaste anti-aging denní krém je vhodný na všechny typy pleti, včetně té citlivé. Obsahuje komplex proti stárnutí Bakuchiol Repair a dále pak květ šafránu a holy lotusu, kteří se postarají o zářivost pleti a napomáhají snižovat vzhled jemných vrásek. Krém má velmi lehkou texturu a velmi příjemnou parfemaci. Tu jsem si zamilovala hned na první přičichnutí. Vzhledem k jeho textuře jsem si myslela, jak skvěle mi sedne. Bohužel opak byl pravdou a po deseti dnech používání se mi kolem úst rozjela periorální dermatitida. Tím bylo testování konec. Nic jiného nového jsem do své skincare nezařadila a po vyřazení právě tohoto krému se mi pleť opět dala dokupy. Každopádně dám mu ještě šanci, protože už se mi to jednou stalo u jiného krému a následně to pak už bylo v pohodě.

Náhradní balení neboli refill je idální, aby šetřil přírodu i peněženku. Po vypotřebování originálního balení stačí kelímek vycvaknout a nahradit novým. Jednoduchý a přitom efektivní. Chválím také za krásný design z originálního obaly, který vypadá naprosto luxusně! 



Zkoušeli jste nějakou pleťovou péči od Rituals?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. To je škoda, já jsem ze séra nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  2. Balení vypadá luxusně. Třeba ještě na druhý pokus sedne...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, měla jsem možnost vyzkoušet tuto řadu ve dvou cestovních verzích a byla jsem nadšená, opravdu skvělé produkty, rozhodně lepší, než tělová kosmetika, alespon tedy pro mě. Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším! Mě zase neskutečně sedí tělovka

      Vymazat
  4. Nápad náhradního balení se mi moc líbí :) Jen škoda, že ti krém nesedl

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně skvělý nápad je! Víc takových značek :)

      Vymazat
  5. To mě mrzí, že ti krém nesedl...občas se to tak bohužel stane a hlavní je, jestli se ti pleť už spravila. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas to tak je, každému nemůže sednout vše :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS