Spotřebováno: Leden 2022

První letošní spotřebováno je tady a doufám, že další měsíce to bude lepší. Není to žádná extra bída, ale hitparáda taky ne. Mám tu takový mix všechno, jedna dekorativka, dva produkty do koupele, jinak péče o pleť a tělo. Taky tu mám jeden pleťový krém, ze kterého mám radost, protože pleťových krémů mám v zásobě asi nejvíc. 


Mám tu 9 kosmetických kousků a 2 doplňky stravy a nebýt jich, tak ani svůj "limit" nesplním. Každopádně už teď se těším na únor, i když tam asi 10 kousků nebude. Nicméně se podívám na dno produktům, které už používám nějakou dobu.

 

1. Řasenka Essence Double Trouble - řasenka nebyla špatná, ale vůbec mi nevyhovoval kartáček. Na můj vkus byl moc velký a vyhovovala mi jen silikonová strana. Nicméně efekt udělala pěkný. (recenze)

2. Hyaluronové sérum Saloos - tak tohle jsem si hodně oblíbila. Velmi hutné sérum, které dobře vyživovalo a hydratovalo. Cenově přijatelné a tohle malé balení Vám vydrží klidně víc jak měsíc. (recenze)

3. Pleťový krém Cannabellum Hyaluron face cream - za mě jeden z nejlepších krémů, jaký jsem kdy měla. Středně hutný, stačilo ho opravdu malinkaté množství a hydratace dostačující. (recenze)


4. Sůl do koupele Ezo Zimní pohádka skořice&pomeranč - tahle sůl voněla naprosto krásně, regenerovala a dezinfikovala pokožku. Skvělá vánoční vůně. (recenze)

5. Sůl do koupele Pure Harmony heřmánek - tady mi přijde, že sůl vůbec nevoněla. Nevoněla ani bomba a ani tato sůl. To mě docela mrzí, protože jsem se na ni velmi těšila... (recenze)

6. a 7. Doplněk stravy Colafit - tohle už tady jednou bylo. Cenově vyjde dobře, funguje, ale mně přijde že už si na něj tělo zvyklo a je to málo. Zkusím pro příště pořídit něco jiného, silnějšího. (recenze)


8. Tělový krém Rituals - The Ritual of Karma - skvělý tělový krém. Je hutnější, dokonale hydratuje a pokožka je po něm tak krásně voňavá a heboučká. Rituals je prostě klasika! (recenze)

9. Tělový olej Rituals - The Ritual of Karma - jedná se o třpytivý olej, který není tolik mastný a díky třpytkům vytváří pěkný efekt na těle. V létě na opálené pokožce by vypadal božsky. Já třpytky moc nemusím, takže nic co bych musela mít znovu. (recenze)

10. Balzám na rty Blistex SPF 15 - naprosto dokonalý balzám na rty. Neskutečně jsem si ho zamilovala a potřebuji ho mít neustále. Skvěle chutná po citrusech, je mastnější a dělá skvělou službičku. (recenze)

11. Tekuté mýdlo Ezo Zimní pohádka jablko&vanilka - tohle si doma zamilovali všichni. Ruce jsou po něm krásně heboučké, voňavé a nevysušuje. (recenze)

Zkoušeli jste nějaký z uvedených produktů?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Tak balzám a tekuté mýdlo mě láká :-) Já nejdřív myslela, že je to krém, tak ten bych brala hned :-)
    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám je topka, o doporučuji, ale tekuté mýdlo už není k sehnání.

      Vymazat
  2. Mně tvoje spotřeba přijde fajn. Mně dost věcí došlo v prosinci, takže v lednu toho mám poměrně málo a myslím, že ani únor nebude lepší :).

    OdpovědětVymazat
  3. Mě velké kartáčky u řasenek nevadí a tuhle moc ráda vyzkouším - díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by akorát teď měla být v drogerce :)

      Vymazat
  4. Ahoj, moc prima článek :))), hmm Rituals...♥♥
    Krásný víkend měj.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Ta řasenka co vypadá jako zvýrazňovač mě hodně bavila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efekt dělala pěkný, ale znám i lepší kousky :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS