TISÍC A JEDNA NOC S ARABEM - Renáta Názlerová

 Autor: Renáta Názlerová
Počet stran: 352
Rok vydání: 2020
Žánr: román
Nakladatelství: Fortuna Libri



Anotace
Sofiin život je jeden velký stereotyp. Přestože má manžela a dvě děti, není šťastná. Žije bez lásky a dobrodružství, a když to nedokáže změnit sama, zasáhne osud. Díky kamarádce se ocitne v arabské zemi, kde ji při teroristickém útoku zachrání neznámý muž. Překoná všechny předsudky, nástrany a bude bojovat za svou lásku?

Kniha jakou dobu ležela doma na poličce, protože zrovna arabská tematika pro mě není nijak lákavá. Nikde jsem nezjišťovala o čem kniha vlastně je, zda je tam násilí mnohoženství, terorismus nebo se jedná o oddechovku. Vrstva prachu mě ale donutila knihu oprášit a dát ji šanci. 
Hned na úvod se setkáváme s teroristickým útokem, při kterém dochází k prvnímu kontaktu Sofie a Souhaile. Poté už je kniha klidného rázu a člověk společně zažívá s hlavní hrdinkou rodinné problémy a dilema s láskou. Manžel ji podvádí, dělá si z ní služku. Děti stojí na straně otce, protože ten má peníze. Sofie se musí rozhodnout, jestli tohle Osud dal Sofii šanci, je to jen na ni pro co se rozhodne.

Kniha je rozdělena na krátké kapitoly, velmi krásně a rychle se čte. Sfouknete ji, za jedno odpoledne. Jedná se o sladší román, takže chápu že nebude pro každého. Kniha je vhodná jak pro mladé, tak starší, vzhledem k věku hlavní hrdinky (47). Pro mě naprosto skvělá kniha pro útěk z reality.

Knihu nejlevněji seženete zde za 219,- Kč

Četli jste nějakou knihu s arabskou tematikou? Líbila se Vám?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

6 komentářů:

  1. Já jsem s arabskou tematikou četla je Kavárničku v Kábulu a její pokračování (půjčila mi je máma na začátku covidového lockdownu, když byly zavřené knihovny a já neměla co číst), špatné to nebylo, ale taky témata arabského světa aktivně nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se tam nebude přímo válčit a pěstovat mnohoženství, asi mi to problém dělat nebude.

      Vymazat
  2. Tohle by mohlo být dobrý. Já četla jednou, už ani nevím, jak se jmenuje, ale vím, že jsem ji četla jen díky tomu, že ji měla máma doma :-D Ovšem věřím, že takové knihy musí být zajímavé, především kdyby se jednalo o skutečnou událost. Třeba jako Bílá Masajka, tu jsi četla? (Ačkoliv to není arabské). :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nečetla, ale mám ráda příběhy podle skutečnosti. Hlavně tedy ze života slavných :)

      Vymazat
  3. Také nemám moc ráda arabskou tématiku, ale podle tvého popisu by mě kniha celkem jistě bavila. Přesně jak píšeš, ideální na útěk z reality!

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS