Strážce ztracených měst Polaris - Shannon Messenger

 Autor: Shannon Messenger
Počet stran: 560
Rok vydání: 2021
Žánr: fantasy
Nakladatelství: Ocelot

Anotace 
Sophie a její parta se po důležité misi vrací zpět domů a na Foxfireskou akademii. Obchod jednoho z nich k Nespatřeným zapříčinil mezi kamarády napětí a nejistotu, zda si mohou ještě důvěřovat. Rada je zaměstnána hrozbou války a když se objeví informace o hrůzném projektu zvaném Iniciativa Polaris, nebezpečí ještě narůstá.
Sophie, Biana, Fitz a Dex se společně s Černou labutí snaží rozklíčovat tajemný symbol související s Nespatřenými. Jenže ti, provázeni chaosem a zlobou, se zdají být vždy o krok napřed.
Podaří se elefům vrátit do Ztracených měst klid a mír a zastavit Iniciativu Polaris dřív, než dojdou její děsivé plány završení?


Z mého pohledu
Než jsem se stihla vzpamatovat ze čtvrtého dílu, v mailu mi přistála nabídka na pátý díl. I ten je velmi bohatý na dobrodružství a zvraty, které v elfím světě panují. Knihu jsem přečetla jedním dechem a příběh mě opět pohltil. Čekala jsem, kdy už to bude překombinované a autorka bude příběh zbytečně natahovat, ale to se nestalo ani u tohoto dílu. Vše na sebe postupně navazuje, rozvíjí se a proto má série tolik dílů. Nicméně nudit se rozhodně nebudete! Autorka Vás nechává v neustálém napětí a vy tak musíte číst dál a dál. Na konci knihy nás opět čekal otevřený konec, který mě tedy pěkně naštval. Člověk teď musí čekat na další díl. Není nad to, když máte všechny díly pěkně při ruce :D 

Knihu zakoupíte zde v kategorii městské fantasy, kde najdete i další příběhy.

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

6 komentářů:

  1. Knížku vůbec neznám, ale to zbožňuju a zároveň nesnáším, když děj je neustále v napětí a knížku čtenář nemůže odložit :D
    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle série, podle mě, není ještě tolik známá, jak by si zasloužila být :)

      Vymazat
  2. Děkuji za tip. Na tuhle sérii jsem slyšela spoustu chvály. Třeba se k ní taky časem dostanu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž by byl nový díl co nejdřív, ten otevřený konec potřebuje nutně vydat šestý díl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS