SOAPHORIA || Přírodní maska na vlasy

 Masky na vlasy používám při každém mytí vlasů. Nelekejte se, ono to není tak často. Vlasy si umývám 1-2x týdně. Mám výhodu, že mám husté vlnité vlasy, takže nemají tendenci se mastit a snesou kdejakou vlasovou péči. S mojí vlasovou pokožkou je to trochu složitější, ta už kde co nesnese a poté začne svědit a je velmi suchá. Nikdy se však nestane, že bych na vlasy použila pouze šampon. Pokud mám duo šamponu s kondicionérem, tak používám to a když mám jen šampon, používám k němu masku. A vůbec mi nevadí, že každý produkt je od jiné značky. 

Většinou si masky na vlasy vybírám podle délky působení. Mytí vlasů je opravdu něco, co mě nebaví a proto se snažím tuhle nepříjemnost vyřešit rychle. Nejvíce mi vyhovují takové, které stačí nechat působit třeba tři minuty, to je pro mě značka ideál. Ovšem občas chci vyzkoušet něco nového, a to délka působení jde stranou. No a jednu takovou masku Vám představuji níže.


Masku na vlasy od značky Soaphoria jsem si koupila jednak proto, že je přírodní a pak, že jsem si tuto značku za poslední dobu velmi oblíbila. Jedná se o hydratační a posilovací masku pro všechny typy vlasy. Obsahuje oleje jako jsou brokolicový, arganový a ostropestřecový, dále pak pantenol, bambucké máslo a allantoin. Ideální doba působení je 5-15 minut, já nechávám 10 minut. Maska má krásnou bylinkovou vůni a má tekutější konzistenci. Mám z ní trochu smíšené pocity, protože někdy jdou vlasy rozčesat krásně a jindy se zase cuchají. Co ale oceňuji, že po dobu jejího používání jsem neměla žádné lupy a nesvědila mě pokožka hlavy. Bohužel mě ale neoslovila natolik, abych si ji pořídila znovu. Po jemnější vlasy bude fajn, ale po hustější spíše ne. 

Vůbec nelituji toho, že jsem masku zkusila. Dopřála jsem vlasům produkt bez silikonů či parabenů, navíc dostaly výživu díky obsaženým látkám. Nicméně já si vlasy nečešu, pouze prsty při mytí vlasů a tam je snadné rozčesávání pro mě prioritou. Tady ta maska mi jej ale nemůže zaručit při každém použití.

Masku koupíte zde za 9,00 euro za 150 ml

Zkoušely jste nějakou přírodní masku?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

12 komentářů:

  1. Já tuhle značku znám jen podle jména, ale nic jsem od nich neměla. Na mytí vlasů používám pravidelně kombinaci šampon - kondicioner, teď mám docela zásobu obojího od YR, tak asi chvíli "pojedu" v nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR jsem měla jen nepěněný šampon, ale nebyla jsem s ním moc spoko. Jinak já etď jedu taky hlavně kondicionéry :)

      Vymazat
  2. Super, že pomáhá k snadnému rozčesávání, to je u masek důležité a také jsem vždy ráda, když nějaká maska tuhle vlastnost má. :) Vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro mě priorita, protože si až do dalšího mytí vlasy nečešu.

      Vymazat
  3. Jo, mám doma jednu masku a musím je asi používat více, protože moje vlasy potřebují pořádnou péči :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si bez masky nedovedu představit svoji péči o vlasy.

      Vymazat
  4. Ahoj Péto, maska vypadá zajímavě, zatím jsem nic od této značky nezkoušela. Schopnost rozčesávání je pro mne prioritní u produktů na vlasy, takže mne zaujala. Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Po nějaké přírodní masce právě koukám. Používám je většinou jednou týdně, protože si vlasy myji obden, tak by to bylo na mě docela často :-) já si mýt hlavu jednou týdně, tak to by nebyl hezký pohled :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to ti vůbec nezávidím. Nebaví mě to ani dvakrát týdně, natož obden :/

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS