New In: Leden 2022

 První New In v roce 2022 je tady. Přijde mi to nebo ten měsíc strašně rychle utekl? Dnešní článek nebude tolik dlouhý jako prosincový. Mám tu jen dva nákupy a nějaké PR balíčky. Co se týče nákupu, tak jsem kupovala jen dvě nekosmetické věci, které byly nutností. Pak tu mám jeden kosmetický nákup, kde je fakt minimum. No a pak PR balíčky, které dorazily s novinkami. 

Jako první tu mám PR balíčky od Renovality, ve kterém jsem našla poděkování za uplynulý rok a novinku Mandlový olej. V balíčku byl Renolips a naušnice od Be You. Udělalo mi to neskutečnou radost, protože Renovality používám od jejich začátků a spolupráce s nimi je splněný sen. Mandlový olej koupíte za 219,- Kč (100 ml).

Další balíček tu mám od Zuzky, která mi poslala nějaké novinky, které má na svém e-shopu Na paloučku. Nově zde má značku Moravité, ale novinky taky ze slovenské stáje Kvitok. Zuzka mi přibalila koupelový pudr od Baley, lak na nehty Trend it up a miniaturní balení dvou produktů Studio La Nature. Momentálně zkouším vanilkový elixír a zatím vypadá slibně. Na e-shop určitě mrkněte a Zuzku podpořte!

Z Paloučku tu pak mám ještě jeden balíček a to je můj nákup. Koupila jsem si ručník na pleť od Pure Harmony, pytlík na zeleninu z Bio bavlny, růžovou vodu Symbiosis a štětec na masku od Kvitok. Zuzka měla slevu 10 % na vše, tak byla škoda toho nevyužít. 



Jako už tradičně tu má PR balíček od holek z Arome. I když teď přišel až na konci měsíce, z jeho obsahu jsem naprosto nadšena. Jedná se o vlasovou péči značky Tomas Arsov. Pro mě značka naprosto neznámá, ale po prvním použití to vypadá na pozitivní recenzi. V balíčku byl šampon, kondicionér, olej Marula a keratinová voda.


Dále tu mám PR balíček od e-shopu megaknihy.cz, kdy mi holky poslali další díl pokračování fantasy série Strážce ztracených měst. Ke konci loňského roku jste tu mohli vidět recenzi na čtvrtý díl a ani jsem nečekala, že by tak rychle mohl být pátý díl. Už jsem do knihy plně začtena a během měsíce se můžete těšit na recenzi :) 


Jako poslední tu nákup věcí na snowboard. Koupila jsem si přilbu a brýle, protože jsem ani jedno z toho neměla. Vždy jsem si půjčovala, ale už bylo načase pořídit si svoje vlastní. Co se týče snowboardů nebo lyží, vše nakupuje v Kunžaku. Helma Salomon stála 3490,- Kč a brýle 990,- Kč.

14 komentářů:

  1. Marulový olej je skvělý na zábaly vlasů, moc jsem si jej oblíbila :-) a miluji konjakové houbičky. Používám je už roky a nemůžu si je vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Marulový olej znám hlavně jako skvělý pomocník na strie :)

      Vymazat
  2. Taky jsme teď s mamkou a sestrou objednávaly u Renovality. Produktů už máme doma víc a jsme spokojené. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám doma mraky, hlavně tedy díky spolupráci. Nicméně jsou produkty, které nakupuji opakovaně :)

      Vymazat
  3. Spoustu zajímavých produktů a značek, hodně mě zaujal speciální ručník na pleť, mrknu se po něm :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Samé zajímavé přírůstky. Taky by se mi líbila nějaké spolupráce s nějakým knižním obchodem :), ostatně nepohrdla bych ani kosmetikou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za všechny spolupráce strašně vděčná. Sice je toho někdy až moc, ale všechno se dá zvládnout :)

      Vymazat
  5. Moc krásné novinky, nejvíce mě zaujala samozřejmě jako vždy kosmetika, nic z toho, co tu máš jsem zatím nezkoušela, ale vypadá to super!

    OdpovědětVymazat
  6. Petro, Petro, pomalu mi začínáš šlapat na paty :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Mě leden naopak vůbec neutíkal, přijde mi vždy jako šíleně dlouhý měsíc. :D :) Jinak super produkty, také by mi udělaly radost! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně normálně taky, ale od té doby co stavíme, tak mi ten čas utíká dvakrát rychleji :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS