Doplněk stravy COLAFIT || Čistý krystalický kolagen

 Kolagen zná snad každý. Ať už ve formě kosmetického přípravku nebo jako doplněk stravy. Já Vám dneska představím doplněk stravy Colafit, který beru už několik měsíců.
Na instagramu jsem viděla hodně blogerek podporující různé značky, které se zabývají výrobou kolagenu. Vždycky jsem jej ale viděla ve formě prášku, který se nasype do vody a následně vypije. Vždycky jsem si myslela, že kolagen je hlavně na pleť, proto jej beauty blogerky propagují. Nicméně jsem ho zatím nepoužívala, protože mám přece mladou pleť a ta by měla mít kolagenu v pleti dost. Nicméně už je to rok, co se snažím pravidelně cvičit, ale bohužel mám marodný kolena. Jedno už je dokonce operované a druhé na tom není o moc lépe. I při správné technice cvičení jsem druhý den sotva vylezla schody. Postupně to začínalo bolet i během cvičení a já tak začala hledat něco, co by mi pomohlo (kromě injekcí, na které musím pravidelně docházet).


Vyhledala jsem si, že na bolest kloubů je vhodný kolagen, tak jsem hned přítele nahnala do lékárny ať mi něco opatří. Koupil mi výhodné balení kolagenu značky Colafit, které obsahovalo balení se 120 kostičkami a zdarma k tomu bylo malé balení obsahující 30 kostiček.

Colafit je český doplněk stravy s obsahem čistého krystalického kolagenu typu I, který je nejrozšířenějším typem kolagenu v lidském těle (až 90%). Vyskytuje se hlavně v kostech, vazech, kůži...
Colafit se vyrábí ve formě pěnových kostiček, které nemusíte zapíjet. Každé ráno nalačno si dáte jednu kostičku, kterou rozžvýkáte a následně polknete. Navíc nemají žádnou příchuť, takže se nemusíte bát, že by Vám nechutnaly.

Colafit jsem brala celkem 5 měsíců a musím uznat, že mi opravdu pomohlo. Co se týče kloubů, tak při cvičení ani druhý den mě vůbec nebolí. Výsledky jsem viděla už po 1-2 měsících a fakt jsem byla velmi překvapena. Úplně jsem totiž nevěřila, že by něco zabralo takhle rychle. 

Na pleti bohužel žádné rozdíly nevidím, ale s tím jsem ani nepočítala. Brala jsem ho hlavně kvůli té bolesti kolen a to svůj účel splnil dokonale. Colafit seženete v jakékoliv lékárně. Já nejraději nakupuji v Benu nebo Dr. Max. Dávka na 4 měsíce (120 kostiček) se pohybuje mezi 499,- až 529,- Kč.

Používáte kolagen nebo nějaký jiný doplněk stravy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

11 komentářů:

  1. Já používám kolagen pravidelně s malými přestávkami už několik let. Musím říct, že od té doby mám pěknou pleť a také už mi tolik nekřupou kolena. Kupuji si ale spíš prášek, který si zamíchám do jogurtu, třeba od Allnature je za super cenu a vydrží mi cca měsíc. Tento znám z reklamy, ale nezkoušela jsem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já původně chtěla ten rozpustný ve vodě, ale nakonec jsem zjistila, že tento je o dost pohodlnější :)

      Vymazat
  2. Já právě tím, jak kolagen hodně vídám na sociálních sítích, nemám ani chuť ho vyzkoušet, na druhou stranu si ale myslím, že tomu z lékárny bych mohla důvěřovat, na kolena by mohl pomoci i mně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ale já ho potřebovala skrz zdravotní problémy a už mám doma další dvě balení :)

      Vymazat
  3. Moje kolena zatím drží, takže kolagen v mém repertoáru zatím není. Zobu B-komplex (prevence aftů, na které dost trpím), trojkombinaci zinek+hořčík+vápník a biotin na vlasy. A od podzimu do jara ještě céčko. Hm - docela slušná hromada, když to po sobě čtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Céčko jsem brala taky, Biotin též. Bohužel Bitoin mi nic moc nedělal.

      Vymazat
  4. O kolagenu jsem slyšela... že pomáhá na klouby a je možné, že mi ho mamka dřív, když jsem byla malá, dávala :D
    Ty malé bílé krychličky jsou mi totiž hodně povědomé :D
    Ta kolena mě děsí... víš, čím to bylo způsobeno? :/
    Možná ti chyběl ten kolagen.
    Důležité je, že ti to pomohlo.
    Měj se krásně!

    Simix
    http://novinky-simic.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je operované, takže ty problémy už nějakou dlouhou dobu trvají :)

      Vymazat
  5. Doplňky stravy jsou fajn.. možná nemůžeme čekat žádné zázraky, ale všechno lepší, než nic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, hlavně když to není žádná chemie :)

      Vymazat
  6. O Colafitu jsem už slyšela a upřímně si pohrávám s myšlenkou, že ho také vyzkouším. :) Stále váhám, ale jsem váha a to u mě není nic neobvyklého. :D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS