EZO || Zimní pohádka

 Přesně rok mi tato sada slovenské značky Ezo ležela doma, než jsem se k ní dostala. Dostala jsem ji už v roce 2020 před Vánocemi, ale ten rok na ni řada nedošla. Vzhledem k tomu, že se jedná o vánoční edici, rozhodla jsem se ten rok počkat a vytáhnout ji na Vánoce v loňském roce. Sada obsahuje tři produkty a to sprchový gel, sůl do koupele a tekuté mýdlo. Jedná se o plnohodnotné produkty a každý z nich voní úplně jinak. 


Jedná se o limitovanou edici, takže pro případné zájemce už není bohužel k sehnání. Nicméně kosmetika slovenské značky Ezo, je pro milovníky kvalitní kosmetiky z Mrtvého moře a hlavně pro ty, kteří si rádi dopřávají relax v pohodlí domova. U mě je tato značka velmi oblíbené a vyzkoušela jsem už nespočet produktů.

Vonná koupelová sůl obsahuje přírodní silice pomeranče a skořice a jako jediná z produktů mi připomíná vánoce. Vodu lehce zabarví do oranžova a provoní koupelnu. Regeneruje a dezinfikuje pokožku. Vůně osvěží mysl, vylepší náladu a zmírní napětí. 

Sprchový gel mi vůní vůbec nesedl. Vůbec mi nepřipadá vánočně a modrá lagunová barva tomu moc nepřidává. Přijde mi, jako bych v něm cítila mentol a něco sladkého, vůbec nevím jak tu vůni popsat :D Nicméně gel jako takový je moc fajn, nevysušuje a na pokožce dlouho voní.

Tekuté mýdlo jsme si zamilovali celá rodina. Má vonět po jablíčku a vanilce, nicméně z něj cítím jen to jablíčko. Má brčálově zelenou barvu a na rukách jde cítit i po umytí, navíc jsou ruce krásně heboučké.

Nejvíc nadšená jsem ze soli, která opravdu nádherně voní. Celkově limitku hodnotím jako povedenou až na vůni sprchového gelu. Letos jsem žádnou vánoční limitku od této značky neměla, nicméně na jejich webu je výběr opravdu bohatý. Ať už vánoční limitky nebo produktů, které se dají zakoupit během roku. Za mě rozhodně doporučuji produkty do koupele a bahenné masky.

Zkoušeli jste něco od této slovenské značky?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Díky za rozšíření obzorů - tuhle značku vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dříve taky neznala, ale dost jsem si ji oblíbila :)

      Vymazat
  2. O téhle značce slyším teda poprvé. A zaujala mě ta bahenní maska, ještě jsem nikdy žádnou nezkoušela :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, značku neznám, ale tahle edice se mi hrozně líbí! :) Produkty musely nádherně vonět. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem od nich měla pár solí do koupele a toto také nevypadá vůbec zle :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS