SALOOS || Péče o pleť s českou přírodní kosmetikou

Saloos je první česká certifikovaná přírodní bio kosmetika. Svůj příběh začala psát už v roce 1993 a proslavila se hlavně aromaterapeutickou bio kosmetikou a masážními oleji. Nyní má v nabídce několik desítek produktů v péči o pleť i tělo. Séra, oleje, peelingy, deodoranty, esenciální oleje či nabízí kosmetiku pro nejmenší. Pyšní se certifikátem CPK Bio, což znamená že v produktech jsou obsaženy čisté přírodní suroviny a biosuroviny z ekologického zemědělství nebo volného sběru. 

Produkty můžete zakoupit v drogeriích DM, v lékárně Benu či na Notinu a rozhodně nebudete litovat. Neznám člověka, kterému by od této značky něco nevyhovovalo. Mezi mé absolutní favority patří hydrofilní odličovací oleje a nově i hyaluronové sérum, které jsem testovala spolu s dalšími dvěmi produkty. Jsem neskutečně vděčná, že jsem dostala možnost navázat spolupráci právě s touto českou firmou. 


Je o mě známo, že kyselinu hyaluronovou v kosmetice prostě miluju. Miluju ji pro její průhlednou gelovou texturu, ale hlavně pro účinky. S věkem se postupně z pokožky ztrácí obsah kyseliny hyaluronové. To nese za následek ztrátu elasticity pleti a začínají se objevovat vrásky. Kyselina hyaluronová dokáže tyto projevy zmírnit a pleť omladit. Přímo tohle sérum obsahuje 100 % nízkomolekulární i vysokomolekulární kyselinu hyaluronovou a patentovaný anti-age komplex Fucocert. Je vhodné pro všechny typy pleti, i na tu nejcitlivější. Texturou je hodně hutné, ne tekuté jako třeba u Renovality, nicméně přesně tohle já můžu. Stačí ho opravdu malé množství a 15 ml balení mi, při používání 2x denně, vydrželo přes měsíc. Na testování tedy ideální.

No a jaké jsou tedy účinky tohoto zázraku?
  • minimalizace vrásek,
  • intenzivní hydratace
  • regenerace
  • zpevnění a vyhlazení
  • viditelné omlazení
Hyaluronové sérum 15 ml koupíte zde za 239,- Kč



Co by to bylo za péči o pleť, kdybychom si aspoň 1x do týdně nedopřáli pleťový peeling? Ten od Saloos je doslova královský a na výběr je hned ze dvou variant - růže nebo bergamot. Obsahuje rýžové částice, díky kterým je pleť dokonale zbavena odumřelých kožních buněk, důkladně vyčištěná a zbavena přebytečného mazu. Jako bonus je naprosto hladká a projasněná. Co víc, dá se použít i na rty, takže sfouknete dvě mouchy jednou ranou. Dále obsahuje bio arganový olej a optimistickou vůni. Budete ho milovat!

Bio královský pleťový peeling Begamot 50 ml koupíte zde za 232,- Kč



Květové vody se staly nedílnou součástí mé skincare, takže květová voda nemohla v mém výběru chybět. Vybrala jsem si originálně a to, 100 % bio Neroli vodu z pomerančových květů. Jedná se o vitalizující přírodní tonikum vonící po květech hořkého pomerančovníku, které si zamilovala sama princezna Anna Marie z Neroli (po ní je pojmenovaná). Má úžasné množství aktivních látek, navrací vitalitu, rozjasňuje, regeneruje, čistí. Skvělá je i jako základ pod olej či na rozčesání vlasů, navíc ji můžeze používat i v době těhotenství a poté přímo na děti. V používání květových vod se meze nekladou :) 

Neroli voda z pomerančových květů 100 % bio 100 ml koupíte zde za 176,- Kč

Znáte/používáte značku Saloos? Který z produktu Vás zaujal nejvíce?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

11 komentářů:

  1. Zajímavé tipy. Já si od Saloosu kupuju olejíčky do aromalampy, kterou mám v práci, ale kosmetiku jsem od nich ještě neměla. Zaujalo mne hlavně sérum...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doporučuji něco vyzkoušet, mají fajn produkty :)

      Vymazat
  2. Já kyselinku hyaluronovou zas tak moc ráda nemám :D :/. Hodně totiž záleží, v jakém prostředí žiješ. A taky jak jí používáš. Bohužel mně moc hydratace nedodává, naopak mi někdy přijde, že mě vysušuje.

    Víc se mi líbí ten peeling a ta voda. Oba výrobky bych někdy ráda zkusila. Květové vody moc prozkoušené nemám, jen heřmánkovou vodu, která moc nevoní, ale docela dobře hojí kůži a pupínky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heřmánková voda je skvělá právě na hojení, to s pletí dělá divy. To já si kyselinu hyaluronovou nemohu vynachválit :)

      Vymazat
  3. Sérum mi vůbec nic nedělalo,zbytek ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nedám na kyselinu hyaluronovou dopustit. Peeling jsem také měla a je skvělý, stejně tak bergamotová královská péče :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla levandulovou královskou péči a na tu se teprve chystám :)

      Vymazat
  5. Tyhle produkty miluji a zrovna dnes jsem také o SALOOS produktu psala článek. Jejich kosmetiku mám moc ráda a rozhodně na ni nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS