CANNABELLUM || Přírodní kosmetika s CBD

Krasný den.
Dnes bych Vám ráda představila českou přírodní kosmetiku od značky Cannabellum, která mi byla poskytnuta k testování. Jsem hrozně ráda, že mě firma oslovila, zda bych nechtěla otestovat a následně zrecenzovat jejich produkty. 
Čím dál víc se snažím používat přírodní kosmetiku. Neříkám, že to jde ve všech ohledech, ale snažím se, aby se u nás doma vyskytovala čím dál víc. 



Cannabellum je česká firma zabývající se výrobou bylinné kosmetiky. Momentálně mají v nabídce 12 produktů jako jsou pleťové krémy či masky nebo produkty na vlasy a tělo. Produkty obsahují CBD neboli kanabidiol, což je látka obsažena v konopí. Oproti THC ale nemá omamné účinky a je zcela nepsychoaktivní. Produkty s CBD jsou nejlepší volbou pro podrážděnou citlivou a jinak narušenou pokožku. Všechny jejich produkty jsou BIO a Vegan, bez silikonů, bez parabenů a nejsou testovány na zvířatech. 


Já si k testování vybrala čtyři produkty a to vlasový šampon a masku, pleťovou masku a pleťový krém s kyselinou hyaluronovou. 

CBD Pleťový krém s kyselinou hyaluronovou jsem si vybrala už jen z toho důvodu, že obsahuje právě onu kyselinu hyaluronovou, kterou já v kosmetice prostě můžu. Krém má velice akorátní balení (30 ml), vejde se v pohodě všude a má praktickou pumpičku. 
Když jsem krém dávala poprvé na pleť, tak jsem krému dala tolik, kolik běžně dávám. Chyba. Krém je poměrně hutný a stačí ho opravdu malinkaté množství. Já jak jsem použila krému hodně, tak v tu ránu jsem měla mastný obličej. Ale! Velmi mě překvapilo, jak rychle se, i přes velké množství, krém vsáknul. Nicméně další použití už jsem si dala pozor a produktu dávala tak akorát. 
Má velmi jemnou a příjemnou vůni. Na pleti nezanechává mastný film, hloubkově hydratuje, zvyšuje elasticitu pleti, chrání pokožku před volnými radikály a obnovuje kondici pleti.
Jeho cena je poměrně vyšší, ale když si vezmete, že krému stačí velice málo, tak Vám vydrží opravdu dlouho.

Pleťový krém s kyselinou hyaluronovou koupíte ZDE


Jelikož miluji masky všeho druhu, tak i druhý produkt byl jasná volba. 
CBD Pleťová maska je v tubě o velikosti 150 ml a rozhodně Vám vydrží hóódně dlouho. Já ji používala celý měsíc 2x týdně, abych ji dostatečně otestovala a nejsem ani ve čtvrtce! 
Jedná se o regenerační masku pro všechny typy pleti. Díky své gelové textuře se lehce aplikuje a pleť vůbec nedráždí. Maska taky slibuje nevysušování pleti, ale tady se musím pozastavit. Vzhledem k tomu, že jsem ji používala 2x týdně po celý měsíc, tak mi maska začala lehce vysušovat okolí nosu a obočí. Je to zajímavé, ale se svou smíšenou pletí se mi to stalo poprvé. Nicméně, když jsem po masce nanesla výše zmíněný pleťový krém bylo po problému. Masku budu používat nadále, ovšem ne tak často :) Nechávala jsem ji působit 15 minut a následně ji umyla tepou vodou. Výsledkem je krásně hladká pleť, která je dokonale zbavena přebytečného mazu.
Taky si ji šetřím na léto, protože když se dá před nanesením na chvíli do lednice, neskutečně pleť ochladí. 
Řadí se do vyšší cenové kategorie, ale vzhledem k tomu na jakou dlouho ji budete mít, se tahle investice vyplatí.

Pleťovou masku můžete koupit ZDE

Vlasy jsou (většinou) chloubou každé ženy. No a co bych to byla za ženu, kdybych o svoje vlasy nepečovala. Proto poslední dva produkty, které jsem si na testování vybrala jsou produkty na vlasy.
V první řadě Vám představím CBD vlasový šampon. Jeho vůně je velmi jemná a připomíná mi vůni bezinkové limonády. Šampon vlasy šetrně čistí, myje a hydratuje. Dále intenzivně obnovuje strukturu poškozených vlasů. Neskutečně mi tenhle šampon pomohl na zničenou pokožku hlavy. Před tímto šamponem jsem používala šampon z Avonu. Vůbec mi nesedl a napáchal dost škody. Nicméně tento šampon vše napravil! Svědění pokožky zmizelo po pár použití a teď už je moje hlava v pohodě.
Pokud máte jemné vlasy, tak Vám postačí malé množství šamponu, které hodně napění. Mám vlasy dlouhé a husté, proto jsem po měsíci testování v půlce balení. Nicméně pokud byste se rozhodly pro pořízení jen tohoto šamponu, tak své vlasy asi jen tak neučešete. Jelikož tento šampon neobsahuje žádné silikony, parabeny, atd. zůstanou Vaše vlasy poněkud hrubé, a tak se dostáváme k dalšímu produktu, který je vhodným parťákem k šamponu a tím je maska na vlasy.

Šampon na vlasy koupíte ZDE

Nejen pleťové masky miluji, ale i ty vlasové. Jsou nedílnou součástí mé péče o vlasy už několik let. Pod rukama už mi prošlo hodně masek různých značek, ale žádná nebyla v tubě jako tato CBD vlasová maska.
Ze začátku mě zaskočilo její balení 150 ml, protože jsem zvyklá na masky, které mají velikost 300 ml a více. Dále, co mě zaskočilo byla doba působení. Vždycky u masky čekám 3-5 minut a následně smývám. Tady ta doba byla poněkud delší a to 15-20 minut.
Maska má krémovou texturu a je plná přírodních ingrediencí pro lesk a vitalitu vlasů. Regeneruje je a vyživuje. Masku je opravdu nutné nechat působit alespoň 15 minut, aby vlasy pěkně změkly a byly krásně hladké. Jelikož si vlasy další 2-3 dny po umytí nečešu, tak masky dávám větší množství, pročešu vlasy prsty, umyji a nechávám volně uschnout. Tady jsem tím pádem měla velkou spotřebu a po měsíci testování mi ji zbyla asi čtvrtka. Což k její vyšší ceně je poněkud blbé. Nicméně je to přírodní produkt, za které já jsem ochotna si připlatit.

Vlasovou masku koupíte ZDE


Produkty Cannabellum se bohužel řadí do té vyšší cenové kategorie, nicméně jsou to produkty kvalitní. V nabídce mají i další produkty, na které se můžete podívat na jejich oficiálních stránkách.

Znáte tuhle značku? Zaujala Vás? Zkoušely jste už produkty obsahující CBD?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Tuhle kosmetiku vůbec neznám: Pleťový krém nevypadá špatně, ale cena není zrovna nízká.

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku neznám, ale vypadá zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS