Vinařství U Kapličky

 V jednom z předešlých článků jsem se zmiňovala, že jsme v září byli na dovolené v obci Zaječí ve Vinařství U Kapličky. Tento pobyt jsme měli zaplacený už rok a původně jsme na něj měli jet už v květnu, ale kvůli covidu to nebylo možné, proto jsme jeli až v září. Nakonec nám to vůbec nevadilo, protože jsme se trefili akorát do období burčáku. Pobyt jsme měli od neděle do čtvrtka a to všechno co jsme jedli, pili a užili si masáže, bychom si nejspíše nedopřáli, kdybychom neměli FKSP, ze kterého byl celý pobyt hrazen. Částka se nahromadila za dva roky a pomohl tomu i právě covid, díky kterému jsme neodcestovali do Řecka vloni a vrátili mi tak opět celou částku.

Pobyt jsme si užívali v apartmánu Vyhlídky Superior, kde jsme se naprosto dokonale vyspali. Tak pohodlné postele jsme hodně dlouho nezažili. Každé ráno nás čekali bohaté švédské stoly na snídani a pane bože, to byly asi nejlepší snídaně jaké jsem kdy zažila. Tolik jídla a pití, už od rána jste do sebe mohli lít sekt a nikomu to nepřišlo divné, jste přeci ve vinařství :D Mohli jsme si dát, pečivo (tmavé/světlé/sladké), vajíčka na různé způsoby, párky, salámy, sýry, ovoce, zelenina, pomazánky, müsli. Do toho různé džusy, kávy, čaje no prostě na co jsme si vzpomněli, to jsme měli. Dále jsme zde chodili i na obědy a večeře. Na oběd byl výběr z určitých jídel, ale večer jsme si mohli dát co jsme chtěli. Musím říct, že všechno jídlo bylo naprosto fantastické, obsluha velmi vstřícná a milá.



To bych nebyla já, abych taky nevzykoušela dezerty. Na tom si docela ujíždím a na kždé dovolené si jich hned několik dám, abych ochutnala. Skvělé byly všechny tři  co jsem zkusila a úplně jsem čuměla jak obyčejný štrůdl se dá vyzvidhnout na úplně jinou úroveň. Opravdu velký gastronomický zážitek ať co se týče dezertů nebo hlavních jídel.

Hned první večer jsme si taky objednali ochutnávku vín ve vinném sklepě. Během prohlídky sklepa ochutnáte celkem 8 vzorků vín od suchého po nejsladší. Celou ochutnávku komentovala moc milá paní z recepce, u které bylo vidět, že ve vinařství pracuje už několik let a ve víně se vyzná. Navíc jako krásný dárek, vám sklenička z ochutnávky zůstane.


Dále jsme každý den chodili na wellness. Měli jsme několik masáží, dvakrát dokonce i soukromou výřivku. Na masážích se o Vás starají dva maséři, kteří jsou opravdoví sympaťáci a velmi dobře se s nimi povídá. My už jsme tam byli docela známí, protože podle toho co říkal personál, tak ještě tam nikdy nikdo neměl tolik masáží jako my dva :D Chtěli jsme si to ale náležitě užít a taky utratit peníze :D Využít můžete i několik saun a bazén nebo třeba posilovnu. Opravdu si zde každý najde to svoje a k zapůjčení jsou i elektrokola.

Nemyslete si ale, že jsme celých pět dní byli zavření jen ve vinařství a relaxovali. Vyjeli jsme i na nějaké výlety po okolí, ale těm chci věnovat samostatný článek.
Pobyt nebyl úplně nejlevnější, troufám si tvrdit, že bychom za tu cenu měli i luxusní dovolenou někde v zahraničí. Nicméně jsme moc ráda, že jsme jeli právě sem. Koukala jsem i na slevomatu, kde sežete výhodné a levné ubytovací balíčky a my v budoucnu určitě nějaký využijeme a rádi se sem vrátíme!



Byli jste někdy ve Vinařství U Kapličky?
Kde na dovolené jste letos byli Vy?

Mějte se krásně!
Petra


5 komentářů:

  1. Taky mám možnost využít FKSP, což je fajn. Loni jsem ho část využila na třídenní pobyt v Mariánkách a ještě mi trošku zbylo do Krušných hor :). Užili jsme si oboje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to věc. Většinou to moje využíváme na dovolenou a přítelovo na knihy či lékárnu :)

      Vymazat
  2. It looks a nice place. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla, ale zrovna mi včera jedna paní laborantka na praxich říkala, že tam byli o víkendu s manželem. Do té doby jsem o tom vůbec nevěděla :) moc ti to na fotkách sluší! ❤️ Loni jsme byli s přítelem v Chorvatsku a s mamkou pak v maringotce a v Mariánských Lázních. Letos uvidíme, kam se dostaneme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Místo je to kouzelné, my se letos chystáme na Sněžku :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS