Podzimní focení Jenda

 Mám tu ještě několik restů z loňského roku co se focení týče. Na podzim se mi ozvala kamarádka, zda bych neměla čas nafotit jejího půlročního prcka. Čas jsem si samozřejmě udělala a těšila se na navou zkušenost, protože mimina či děti jsem nikdy pořádně nefotila. Domluvili jsme se na termínu a nakonec z toho byly dvě rodinné focení. Dnes Vám přináším první a v nějakém z příštích článků se můžete těšit na fotky Elišky a jejich rodičů (už jsem jim fotila těhu fotky). Z fotek mám obrovskou radost a popravdě jich bylo tolik, že jsem netušila kterou vybrat dřív :) 










Co na fotky říkáte?

Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Prima, povedly se ti. Nejvíc se mi líbí ty první dvě.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí ta poslední. Přijde mi, že tam jsou rodiče nejpřirozenější. A malý je jak ze starých obrazů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikovná, fotky se ti moc povedly. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Malý je úžasný, je to fešák a vám to moc sluší. :) Jste krásná rodina! Přeji hodně štěstí a pevné zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách nejsem já. Fotila jsem kamarádku a její rodinu :)

      Vymazat
  5. Tak to jsou dokonalé fotky, jsi moc šikovná! Být tvojí kamarádkou, hned si nějakou nechám vyvolat do rámečku na zeď. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS