DIARY || Můj rok 2021

 Rok 2021 je zdárně u konce a kupodivu se událo opravdu hodně věcí. Věřím tomu, že každý z nás jsme doufali, že v roce 2021 skončí veškerá pandemie spojená s Covidem 19 a svět se vrátí k normálnímu životu. Bohužel se tak nestalo a my opět zažili rok plný opatření a omezení. Nezbývá nám nic jiného než doufat, že rok 2022 bude zlomový. Při psaní článku jsem si vzpomněla na rok 2020 a přemýšlela, co se v tomto roce vlastně událo. Musela jsem si otevřít článek z ledna 2021, abych si vůbec vzpomněla. Nicméně vraťme se zpět k roku 2021, který hodnotím jako zdařilý hlavně v tom, že jsme konečně začali stavět a byli na dvou dovolených. Nebudu se ale předbíhat a vezmeme to pěkně postupně.


Hned na začátku roku jsme se vydali na čtyřhodinový výlet na Pustevny. Vybrali jsme si zimní období a pěkně daleko od domova, nicméně zážitek i vydařený výlet to byl. Doufali jsme, že v cestovatelském duchu budeme pokračovat i nadále, avšak stále bylo nějaké omezení a následně i zavření okresů. To by nám zabránilo úplně a veškerý čas jsem začala trávit v práci a hlavně na hranicích okresů. 


Na jaře se udála jedna skvělá zpráva a pro nás i velmi důležitá pro život. Konečně se dokončil projekt našeho domečku a stavebního povolení a my tak konečně mohli realizovat náš společný domov. Na základové desce se podílela celá rodina a já bych jim chtěla ještě jednou moc poděkovat. Neskutečně nám to pomohlo a i když jsme se nadřeli úplně všichni, stálo to za to. 



Během roku jsme nakonec taky hodně cestovali. Jen tedy po České republice, což nám ale vůbec nevadilo. Hned z jara jsme navštívili Národní památník odposlechu, který je u nás na Vysočině. Naprosto nádherné místo, které skrývá několik krás. Článek najdete v rubrice Výlety.



V srpnu jsme pak navštívili můj vytoužený zámek Hluboká nad Vltavou, na který jsem chtěla jet už opravdu dlouho. Letos jsme těch zámků neprošli tolik, kolik bychom chtěli, ale jsem ráda i za tento jeden. Výlet jsme rovnou spojili i se zoo, která je malá, ale krásná.

Na podzim jsme se vydali na dvě dovolené, které jsem už potřebovala jako sůl. Tou první byla dovolená ve vinařstí U Kapličky, kde jsme se náramně zrelaxovali a projeli si Pálavu. Byla to naprosto fantastická, klidná dovolená plná vína a wellness. 


Aktivní dovolenou jsme si ale také nemohli odpustit a vydali se na čtyři dny do Českého Švýcarska. Tam jsem chtěla taky strašně dlouho a jsem moc ráda, že se mi to splnilo. V porovnání s Adršpachem byl Adršpach lepší, ale i tak jsem ráda, že jsme místo navštívili. Měli jsme fantastické ubytování a nachodili přes 40 km. Vydařená dovolená.


Na podzim nás postihla stavební krize kvůli materiálu a poté jsme uháněli firmu, aby konečně začali stavět. Bylo to pro mě neskutečně těžké období, hlavně plné stresu a zoufalství. Nicméně dopadlo to dobře, firma nastoupila a začalo se stavět.



Nebylo na co čekat, tak jsme se rozhodli pro vysázení ovocných stromů. Koupili jsme jich celkem 20 ks + jeden ořech a začali vysazovat. Jsem strašně ráda, že jsme se pro vysazení rozhodli, protože jsme vyplnili čekací čas a hlavně stromečky už můžou růst a chvíli potrvá než začnou plodit. 

Během podzimu jsme se ještě s přáteli jednou vydali na Pálavu, kde si užili třídenní pobyt. Bylo to příjemné odreagování a nakonec tu byl příchod zimy. Na domečku se dodělávali poslední práce, než dělníci odjeli na Ukrajinu. Dostavěla se hrubá stavba, dali trámy a desky na střechu, aby do domu nepršelo a nepadal sníh. No a poté už jsme se těšili na Vánoce a konec roku.


Na podzim jsem měla ještě dvě podzimní focení, ze kterého Vám ještě dlužím fotky a v zimě pak ještě jedno zimní, to taky brzy dodám. Rok 2021 hodnotím jako úspěšný, točilo se všechno hlavně kolem domečku, protože to je momentálně naše priorita a bude i nadále. co se týče práce, tak žádné zásadní změny nenastaly. Ve finále jsme stihli i plno výletů, za které jsem taky neskutečně vděčná. A těším se i na ty v letošním roce!

Jaký rok 2021 jste měli Vy? Stalo se Vám něco zásadního?

Mějte se krásně!
Petra


10 komentářů:

  1. Opravdu to vypadá na moc pěkný rok i přes to všechno. Přeji, ať i nový rok je plný lásky a úspěchů :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že se ti rok 2021 vydařil. Tak ať je ten další ještě lepší.
    A domeček už vám pěkně roste.

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi opravdu podařený rok, jsem za tebe šťastná, že pokroky na domečku se takhle krásně vyvedly a určitě vám bude dělat radost i nadále. Tvořit něco svého, zejména budoucí domov je vždycky nádherné! :) Přeji ti jenom to nejlepší do nového roku. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný rok! Chci si také připomenout letošní rok, protože se mi zdá, že se až tak nic neudálo, přitom těch věcí je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela o čem vlastně budu psát a nakonec toho bylo poměrně dost :)

      Vymazat
  5. Ten památník odposlechu mě zaujal už v předešlém článku, a to jsem ani netušila, že je u nás na Vysočině :-) musíme se tam v létě vypravit.

    OdpovědětVymazat
  6. V uplynulém roce se toho zásadního až tolik nestalo. Důležitější byl pro mě rok předchozí, tedy 2020, kdy jsem uspořádala maturák, úspěšně zvládla maturitu a dostala se na vysokou.
    Měla jsi hezký rok. Miluji cestování po naší krásné republice. Těším se na další výlety, které se letos uskuteční :) Přeji ti nádherný nový rok :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS