ESSENCE || Stay natural concealer odst. 02 Soft sand

 Co se týče dekorativní kosmetiky, tak nejsem vůbec náročná. Na nějaké high end kousky si absolutně nepotrpím. Jedna nekradu a jednak si myslím, že i v drogerce se dají sehnat moc fajn kousky. Dnes se podíváme na korektor od značky Essence, který má ale ještě starý obal. Když jsem koukala na internetu už ho najdete v jiném barevném obalu, ale k dostání je pořád.

Essence produkty mám velmi ráda. Jsou levné a skvěle poslouží. Oblíbila jsem si hlavně rtěnky, tvářenky a laky na nehty. Co se týče pečující kosmetiky tu vyzkoušenou nemám, ale vzhledem k recenzím, jaké jsem na ni četla, tak by taky nemusela být vůbec špatná. 

Korektor je takřka stejný jako od DM značky S.he. Rozdíl je vlastně jen ve značce, jinak funguje i na stejném principu. Na jedné straně je plastové víčko, pod kterým se ukrývá štěteček. Na druhé straně je točící konec, se kterým když točíte, tak do štětečku vstupuje korektor. Následně pak naneste na místo kde potřebujete a díky štětečku rozetřete. Bacha ale, abyste netočili moc a neměli pak zbytečně produktu nazmar. Já jej pak zapracovávám ještě prsty, ale lze použít i houbičku nebo jiný štětec. 

Mám odstín 02, který je ideální na léto, avšak v zimě bych klidně snesla odstín světlejší. Nicméně není nijak výrazný ani žlutý a dá se pěkně rozetřít do ztracena. Byla jsem velmi mile překvapena z krytí, které je vysoké. Předčil tak moje očekávání a vyrovnal se mému oblíbenému korektoru od Benefitu.


Já ho používám na popraskané žilky na nose a sem tam na nějaký červený flíček na obličeji a při každodenním používání mi vydržel i několik měsíců. Korektor nezalézá do vrásek, pleť nevysušuje ani nedělá mapy. Vždy ho ale přepudruji a vydrží tak celý den. Za málo peněz, hodně muziky.

Co Vy a značka Essence?

Mějte se krásně!
Petra


8 komentářů:

  1. Od Essence ráda používám laky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, od Essence mám ráda vlastně dost produktů, laky, hlavně tedy rtěnky a potom mám i moc prima bronze. Navíc krásné limitky oceńuji. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle korektor jsem zatím v drogerce neviděla nebo si ho nevšimla, ale má příjemný malý štěteček - pro menší nedokonalosti určitě super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. S Essence nemám bohužel moc dobré zkušenosti :-(

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS