FOTOGRAFIE || Vánoční Třebíč

 Mezi svátky jsme vyrazili do našeho okresního města, kde měli naprosto boží vánoční výzdobu. Už v zimě 2020 měli naprosto nádhernou výzdobu, ovšem v roce 2021 předčili očekávání všech. Město Třebíč si na vánoční výzdobu potrpí a taky to bylo vidět. Osvětlený větrný mlýn, betlém, zvoneček, adventní věnec a v neposlední řadě neskutečná výzdoba v parku. Nejnavštěvovanější byl rozhodně park, kde máte několik světýlek na jednom místě. Celá ta výzdoba vypadala naprosto dokonale a vy se na ni můžete podívat na fotkách níže :) 











Co na výzdobu říkáte? Taky si Vaše město potrpí na vánoční výzdobu?

Mějte se krásně!
Petra


11 komentářů:

  1. Nádhera, loni žádný vánoční výlet nevyšel, ale na Třebíč jsem koukala, tak snad příští rok :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se mi na ni líbí nejvíc, jinak žádnou památku jsem ještě nenavštívila :D

      Vymazat
  2. Petro, klobouk dolů, vaše okresní město má výzdobu moc krásnou. Nejvíc se mi líbí ten adventní věnec a pak veverka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Vánoce jsem v Třebíči trávila. ☺♥ Mají to krásné, loni vlastně taky a celkově se mi líbí propagace. Kam se hrabe Praha. krásnou sobotu přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Mají to tam moc krásné :) Třebíč nemám daleko, tak se tam příští rok zajedu podívat. Krásný stromek měli v Lišově.
    Naše město si také potrpí na výzdobu. Taťka je elektrikář, tak má všechno na starosti. Vždycky se mu to povede :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, během Vánoc je to tam kouzelné. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS