New In: Prosinec 2021

 Tak tu máme poslední new in z roku 2021. Je fakt neuvěřitelné, jak to všechno uteklo a kolik novinek jsem si za uplynulý rok pořídila. A nejenom to, rok 2021 byl také plný spoluprací, za které jsem strašně vděčná a díky kterým jsem vyzkoušela nové věci. V prosinci mi přišlo strašně moc PR balíčků, snad nejvíc za celý rok. Co mě těší, že sama jsem si nekoupila takřka nic, snad jen jednu nebo dvě věci, ale ty jsem nevyfotila (ani nevím proč). 


Prvním PR balíčkem je nový doplněk stravy od firmy Renovality. Jedná se o Renoimu Maximal a je hlavně na posílení imunity. Obsahuje vitamín C, B6, zinek a selen. Stojí 319,- Kč.




Druhý PR balíček je od holek z Arome, kdy mi poslali sadu od Rituals. Jedná se o řadu The Ritual of Karma a voní naprosto dokonale. Obsahuje sprchovou pěnu, tělový peeling, tělový krém a tělový olej. Už ji poctivě testuji a vypadá to na hodně pozitivní recenzi. Během prosince mi pak dorazil ještě jeden balíček od Arome, ve kterém jsem našla kosmetickou taštičku Nivea obsahující tři produkty. Musím říct, že jsem z balíčků nadšená a velmi mě překvapily.


Od firmy Blue Gekko mi přišlo tohle překvapení v podobě sady od Astrid s řadou obsahující vitamín C. Velmi mě balíček potěšil, ale produkty doma už mám, tak celou sadu věnuji do soutěže na instagramu.


Z lékarny Benu jsem dostala nabídku vybrat si nějaké produkty v celkové hodnotě 1000,- Kč. Vybrala jsem si tam čtyři čaje od značky Leros, kterou už jsem chtěla dlouho zkusit. Poté doplněk stravy vitamin D3 od Naturevia a od značky Avene odličovač očí a krém na ruce. Na testování se velmi těším, čaje jsou velmi chutná a během ledna se můžete těšit na článek.


Z e-shopu Sensualité mi byla zaslána sada vánočních laků na nehty značky Londontown a top coat na nehty. Značka je sice drahá, ale za to velmi kvalitní. Lak Vám vydrží klidně dva roky a nehtech pak klidně i 10 dní. Barvy jsou úplně nádherné a na instagramu jste mohli vidět nějaké barevné kombinace na nehtech.



Z e-shopu Na paloučku tu mám tuhle zásilku, kterou pro mě objednala Domča ze Slovenska, se kterou si už nějaký ten rok posíláme balíčky s kosmetickou. Udělalo mi to velkou radost a na všechny produkty se těším.




Domča se naprosto zbláznila a v prosinci mi pak dorazil ještě jeden vánoční balíček od ní. Našla jsem v něm kupu kosmetiky a kupu sladkostí. Navíc dva vonné vosky do aromalampy, peelingovou žínku od Yves Rocher a odličovací tamponky od Catrice. No nebudu lhát, dojalo mě to neskutečně moc, zvlášť když Domča ví, co mám ráda.


Od tchýně jsem dostala šeříkovou sadu od Dermacolu - krém na ruce a sprchový krém. Dále tělové mandlové mléko Ombia, červenou rtěnku z Avonu, kterou bohužel nevyužiji, takže jde do soutěže na instagramu a dvě čokolády.


V House jsem využila povánočních slev a koupila černý rolák za 129,- Kč a modro-šedé tepláky s vysokým pasem za 299,- Kč. To, že nemají tkaničky na utažení jsem si všimla až doma, nicméně sedí skvěle a navíc jsou teplé.


Povánočních slev jsem využila také v Tezenis, kde jsem si objednala dvoje kalhoty na spaní. Jedny vyšly na 279,- Kč, což je skoro poloviční cena, oproti těm, které jsem tam kupovala před Vánoci :D Nicméně jsou krásné a ultra pohodlné. Pokud potřebujete také pyžama nebo spodní prádlo, doporučuji kouknout na e-shop.

Já myslím, že to by pro poslední měsíc v roce stačilo. Byl to suveréně nejbohatší měsíc, hlavně co se týče PR balíčků. Připravuji ještě článek o tom, co jsem dostala na Vánoce, takže se můžete těšit.

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, překonala jsem snad i tebe a v to jsem nikdy nedoufala! :D

      Vymazat
  2. Páni, to je spousta produktů, věřím, že ti udělaly radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, moc hezké balíčky. Tu sadu od Astrid jsem měla v ruce v DMku, ale nakonec jsem si ji nevzala - mám ještě nějaké krémy v zásobě, tak až je spotřebuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ještě nějaké krémy v zásobě, ale na tuto řadu se brzy dostane :)

      Vymazat
  4. Ty balíčky od Domči jsou skvělé! To by se mi taky líbilo :-D A Niveu mám ráda, mám krémy i condicionéry, ruku do ohně bych za ní dala :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domča je zlatíčko no, jen toho teď mám moc :D

      Vymazat
  5. Sérum s céčkem teď používám od Garnier a je skvělé :-) jo a řady od Rituals jsou sázkou na jistotu, ty potěší vždy každého :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kalhoty na spaní jsou super, sama v zimě nespím v ničem jiném a také bych potřebovala doplnit zásoby. :D :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS