LONDONTOWN || Vánoční edice laků na nehty

 Je o mně známo, že si potrpím na upravené nehty. To ale hned neznamená, že by musely být nalakované. Musí jen vzhledově vypadat dobře a troufnu si tvrdit, že upravené nehty o nás ledacos vypoví. Moje péče o nehty a nehtovou kůžičku není nijak dramatická. Když zrovna nemám nalakované nehty, tak používám Regenerátor nehtů od Regina kosmetika vždy na noc. Nehty jsou pevnější a tolik se nelámou. Málokdy však mám nenalakované nehty, takže o nějaké péči, tady nemůže být řeč. 

Laky britské značky Londontown už jsem Vám tu představovala. Laky jsou veganské, bez parabenů, netestované na zvířatech, neobsahují lepek a škodlivé látky. Pyšní se dlouhodobou výdrží a celkovou kvalitou. S kompletní péčí (base coat+top coat) docílíte nehtů jako ze salonu a kde kdo Vám je bude závidět. to mluvím z vlastní zkušenosti, protože hodně lidí si myslí, že si nechávám dělat umělé nehty. 


Se značkou spolupracuji už druhým rokem a za jejich laky bych dala ruku do ohně. Jsou cenově dražší než ostatní drogerkové, ale ta kvalita tam prostě je. Vydrží dlouho, skvěle vypadají. Navíc když natrefíte zrovna na slevu, tak se vyplatí úplně nejlíp. Mě v prosinci dorazila tahle sada miniatur Winter Wonderland (mimochodem teď je ve slevě), která obsahuje pět laků na nehty. 

Z obsahu barev jsem byla mírně překvapena, protože jsem čekala hlavně červenou a zelenou barvu, které dominují Vánocům. Nicméně i tak jsem vymyslela několik barevných kombinací a barvy si nakonec zamilovala. 


Nejvíce jsem se těšila na modrou barvu, která v obalu vypadá naprosto královsky (proto taky název Buckingham blue). Ovšem na nehtech je hodně tmavá a člověk se na ni musí více zadívat, aby modrou poznal. Překvapivě jsem si oblíbila stříbrné třpytky, které se dají nakombinovat se všemi odstíny a jsou to držáci. Když to vezmu zleva, jedná se o odstíny (vzadu) Fig jam, Vixen, Tinsel, Buckingham blue a Princess awaits.

Je potřeba všechny laky nanášet ve dvou vrstvách. Nemají úplně stoprocentní krytí v jedné vrstvě. Níže přikládám fotky mých variacích na nehtech. Nutno podotknout, že takového výsledku jsem docílila díky nanesení base coat, poté dvou vrstev barevných laků a poté ještě top coat. 

(odstíny Fig jam a Tinsel)

(odstíny Vixen a Tinsel)

(odstíny Buckingham blue a Princess awaits)

Jaká barevná kombinace se Vám líbí nejvíce? Lakujete si nehty?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Seunsualité za produkty poskytnuté k recenzi

20 komentářů:

  1. Také mám ráda upravené nehty, ale bohužel se mi dost lámou, takže se je teď snažím dát trošku dokupy, lakuju si je zpevňujícím lakem a beru biotin, snad to pomůže :) Takto na pohled se mi nejvíc líbí odstín Vixen :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Biotin moc nepomohl. Ale dost se mi zpravily nehty po krému Regenerátor nehtů od Kosmetika Regina :)

      Vymazat
  2. Já si nehty nelakuju vůbec. Líbí se mi odstín Vixen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem si je také nelakovala, ale teď pravidelně.

      Vymazat
  3. Laky jsou perfektní, už jsem je okoukala na IG a není žádný problém najít si favorita :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ty vypadají skvěle! Já miluji laky na nehty a mám jich doma dobrých 20 určitě :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku neznám. Ale dost mě zaujala. Obecně je totiž docela problém najít značku laků, které jsou "šetrnější" k nehtům něž klasické drogerkové laky, ale zároveň něco vydrží...

    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kombinace tmavě fialové a stříbrné je nádherná! Na vánoční období barvičky jako stvořené. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta první a druhá kombinace, ale všechny odstíny jsou krásné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné nailarty! Ja osobne mám najradšej slabé ružové laky a potom tie s trblietkami ❄️

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  9. Já se přiznám, že si nehty vůbec nelakuji :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS