Spotřebováno: Září 2022

 Stejně jako srpnovou, tak i tu zářijovou spotřebu přináším poměrně dost pozdě. Měli jsme svatbu, takže všechen čas a energii jsem soustředila hlavně na ni. Jsme už ale skoro v druhé polovině října, tak jsem musela resty dohnat. Se spotřebou jsem spokojena, plno hodnotných produktů, nějaká dekorativka. Splnila jsem si svůj cíl 10 produktů, takže jsem maximálně spokojena. V říjnu už tolik spokojena nebudu, protože očekávám extrémně slabou spotřebu. 


Celkem tu tedy mám 13 produktů a jeden vzoreček, kdy tři produkty jsou jednorázové. Za mě velká spokojenost, hlavně tedy z dekorativky. Vypotřebovala jsem bronzer, který jsem používala asi rok. Pak je tu taková směs péče o tělo i pleť. 


1. Parfém Calvin Klein Eternity - ze začátku mi vůně voněla, pak mi lezla krkme. Nicméně okolí mi ji dost chválilo, dlouho vydržela a byla vhodná na všechny příležitosti. (recenze)

2. Sůl do koupele Manufaktura jablko&mandle - tohle byla velká paráda. Jedno balení jsem měla už vloni a ta vůně je naprosto dokonalá. Navíc vůbec nevysušuje. (recenze)


3. Sprchový gel Lirene levandule a malina - naprosto úžasný sprcháč. Velmi příjemná vůně, nevysušoval, dlouho na pokožce vydržel. (recenze)

4. Tělový peeling Rituals The Ritual of Karma - úžasný peeling, akorát tak hrubý, dokonale voní a zbavuje pleť odumřelých buněk a nečistot. (recenze)

5. Vlasová maska Balea vanilka a mandle - úžasná maska na vlasy za pár kaček. Dlouho vydrží, úžasně voní a vlasy jsou po ní provoněné a vyživené. Doporučuji!


6., 7. a 8. Pleťové masky Garnier (hrozny, levandule a pure charcoal) - pevná, akorát tak velká plátýnka. Akorát nacucaná, nikde nepadaly, na pleti dokonale držely! Všechny masko naprosto úžasné, pleť po nich hebká, vyživená a hydratovaná. (recenze)


9. Odličovací olej Soaphoria - skvělý odličovač, který úžasně voní a dobře odličuje. Měla jsem už druhé balení a rozhodně bych si jej pořídila znovu! (recenze)

10. Pleťové tonikum Manufaktura Clear&Happy - dobře dočisťovalo, hydratovalo, velmi příjemná vůně. (recenze)

11. Hydrofilní olej neutrální Nobilis Tilia - používala jsem hlavně na dočištění, ale fajn i na dočištění pleti nebo jako náhrada za sprcháč. (recenze)

12. Řasenka Miss Sporty Naturally Perfect - průměrná řasenka, která neurazí ani nenadchne. Na žlutou kámošku od stejné značky bohužel nemá, ale vyloženě propadák to nebyl. Rozhodně vydržela celý den. (recenze)

13. Bronzer Catrice Holiday skin - ten jsem si zamilovala. Ideální odstín pro bledule, škoda že to byla pouze limitka. (recenze)

14. Pleťový šípkový peeling (vzoreček) - tohle mi teda nesedlo a netoužím pořídit si plnohodnotné balení. Textura je strašně hustá a dost blbě se roztírá. Navíc mi přijde, že je dost hrubý. 

Zkoušeli jste některý z uvedených produktů?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Karmu jsem měla tuším v celé řadě, je zajímavá... Navíc ty třpytky mě prostě baví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ty třpytky docela vadí, právě :D Ale ostatní produkty jsou fajn.

      Vymazat
  2. Parádní spotřeba. Ale přiznám, že neznám ani jeden kousek :). Zaujal mne ten sprcháč s malinou - malinové vůně mám ráda.
    A gratulace ke svatbě a hodně štěstí do manželského života v novém domečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáni!
      Ten malinový je třeba v DM, tak zkus očuchat.

      Vymazat
  3. Mám veľmi rada takéto články, pretože sa vždy čudujem koľko veci dokážeme my ženy spotrebovať :D Inak ani jednu vec s tvojích som ešte nemala :-/ Ja som si ešte len nedávno začala kupovať nejaké látkové masky, pretože mi neboli po chuti. Vždy som mala pocit že sa dusím :D Ale skúsila som ich nedávno a sú celkom v pohode :)


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nemám moc v oblibě spíše kvůli ekologii.

      Vymazat
  4. Garnier masky mám také moc ráda :) Jinak já naopak doufám v lepší říjen, ale poslední dobou to je bída, tak uvidíme :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bída to tedy je, to souhlasím. Já jsem zatím v půlce října na dvouch produktech :D

      Vymazat
  5. Ahoj Péto, moc pěkná spotřeba. CK Ethernity je má oblíbená vůně, ale dlouho jsem ji neměla, naposledy jsem ji darovala kamarádce. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  6. S maskami od Garnier jsem byla také vždycky spokojená, ta hydratace je k poměru cena/výkon opravdu super. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS