CALVIN KLEIN || Parfémovaná voda Eternity

 Hodně dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějakou vůni od značky Calvin Klein. Neměla jsem nějaké extra přání o jakou vůni by se mělo jednat. Jedny vánoce jsem tedy našla pod stromečkem vůni Eternity. Hned na úvod mě zaujal jednoduchý flakón, design a hlavně aplikátor vez víčka. Občas mi víčka přijdou prostě zbytečná, nicméně někdy může dodat parfému šmrnc. 

Eternity je květinová vůně vhodná pro každodenní nošení a pro elegantní ženy. Vůně je opravdu dlouhotrvající, ze začátku trochu těžší, nicméně během dne voní úžasně. Každý den mi bylo řečeno, jak krásně voním. Ať už to bylo doma nebo v práci. Největší flakon není sice ideální do kabelky, ale najdete ji i v menších variantách. Já už bych příště zvolila 50 ml. 


Složení vůně Eternity

hlava: zelené tóny, šalvěj, citrusy, frézie, mandarinka
srdce: narcis, karafiát, růže, konvalinka, lilie, fialka, jasmín, měsíček lékařský
základ: ambra, pačuli, pižmo, otočník, santalové dřevo

Zkoušeli jste nějakou vůni od značky Calvin Klein?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Od CK jsem myslím neměla nic. Popis zní zajímavě, možná by se mi mohla líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni jsem neměla možnost očichat, ale podle složení to vypadá, že musí vonět krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji po ni mrknout nebo aspoň očuchat vzorek.

      Vymazat
  3. K vôni som si ešte nepričuchla, ale kvetinové vône mám rada, takže verím, že by sa mi páčila :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já tuto vůni mám moc ráda. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně na tuhle vůni jsem už slyšela snad milion pozitivních ohlasů. :D Budu se po ní muset podívat, nějakou totiž budu chtít k Vánocům a pokud bude tak skvělá, jak všichni říkají, mám ve volbě jasno. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela, ale děkuji za tip. Až budu mít příležitost, ráda zkusím, jak voní. 🙂

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS