Mumlavský vodopád

Když jsme byli v únoru na horách v Krkonoších, jedno odpoledne jsme si vymezili na výlet k Mumlavskému vodopádu. Původně tam mělo proběhnout naše zasnoubení, ale já to ještě před odjezdem prokoukla, takže jsme se tam jeli "jen" podívat :D Z návštěvy v zimě jsem měla trochu strach. Jednak jsem nevěděla jak moc daleko budeme muset jít, protože v zimě túry nejsou úplně pohodlné a taky jsem se bála, abych tam třeba neuklouzla a nespadla do vody :D

Mumlavský vodopád se nachází v Krkonoších poblíž Harrachova. Dostanete se k němu lehce, vozidlo necháte na parkovišti vedle harrachovského nádraží a půjdete kolem Hornického muzea a poté podél řeky Mumlavy a dojdete přímo k vodopádu. Je to maximálně 15 minut cesty a cesta je vhodná, pro děti, kočárky, běžkaře či pejsky. 

 
Cesta byla příjemná, mírně stoupala, ale to nebylo nic strašného. Cesta sice úzká, vedle sebe se jít nedalo a byla zasněžená. Člověk musel být opatrný, aby mu neujela noha, ale jinak moc příjemná procházka. Zimní krajina byla úžasná, příjemná změna oproti létu. Já u Mumlavského vodopádu byla prvně a tak nějak jsem doufala, že jej uvidím i na jaře. To nakonec neklaplo kvůli deštivému počasí, tak jsem ráda aspoň za tu zimu. 

Pokud byste se chtěli občerstvit hned u vodopádu se nachází Mumlavská Bouda, kde se můžete ovčerstvit. K vodopádu se můžete dostat i z druhé strany, kdy půjdete okolo Mumlavského dolu, tam jsme ale my nebyli, tak nemohu víc říct. 


Místo je velmi fotogenické, tak pokud jste vášniví fotografové, tak budete nadšeni. Navíc v zimním období zde nebylo tolik lidí, takže další plus. Co bylo trochu hardcore byla lávka, která se u vodopádu nachází. To byla jedna velká klouzačka a měla jsem fakt strach, že mi ujede noha :D 

Znáte tohle místo? Výletujete v zimě?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. My se snažíme jezdit na výlety i v zimě, pokud trochu počasí dovolí. Neyjde nám to extra často, ale tak jednou do měsíce. Ale nejezdíme na hory, spíš výletujeme okolo Prahy.
    Na Mumlavském vodopádu jsem byla kdysi dávno, ještě se školou. Klidně bych si to zopákla. A v zimě má určitě svůj specifický půvab.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My teda v zimě moc výletům nedáme, ale kdo ví, třeba letos zase někam zavítáme.

      Vymazat
  2. V zimě moc nejezdíme, nesnáším zimu a sníh, takže spíše max někam na trhy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Do Harrachova jsem jezdila jako malá na ozdravné pobyty. Ta příroda je tam kouzelná....

    OdpovědětVymazat
  4. Mlumlavský vodopád mám ja seznamu už strašně dlouho, jen je to z ruky :/ ty fotky jsou opravdu krásné 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to nemáme nejblíž, tak jsme to spojili s horami :)

      Vymazat
  5. Ahoj Péťo, tady jsem nikdy nebyla, ale ráda bych někdy. V zimě tam byl na túře přítel s partou, ale já neměla vybavení ani zdravotní stav abych jela šli nějaký okruh xy kilometrů a tohle byla jedna ze zastávek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda.. Tak ti přeji ať se tam někdy podíváš!

      Vymazat
  6. Jee, tam jsem byla nedávno :)) Jeli jsme s velkou partou lidí na horských koloběžkách a přesně tady se zastavili. :)) Takže jí to znám jen bez sněhu. :D

    OdpovědětVymazat
  7. U Mumlavských vodopádů jsme se byli podívat minulý rok v létě, ale koukám, že i v zimě to tam je kouzelné. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase mrzí, že jsem to tam neviděla v létě :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS