SALOOS || Bio královská péče růže

Saloos ode mě už všichni určitě znáte, takže není potřeba si jej blíže představovat. Jedná se o českou přírodní kosmetiku, která se pyšní bohatým sortimentem - péče o pleť, tělo, aromaterapie... Produkty Saloos jsem si oblíbila nejen díky tomu, že se jedná o přírodní kosmetiku, ale také kvůli jejich přístupu a fungujícím produktům. Už jste tu mohli číst několik recenzí, nicméně na královskou péči ještě ne. V minulosti už jsem měla levandulovou, kterou jsem si moc oblíbila, nicméně recenze zde na blogu na ni nevyšla. Dnes Vám ale představím tu s vůní růže. 

Jedná se o pleťový olej s pravou damašskou růží, který mimo ni obsahuje také opuncii a arganový olej. Obal je skleněný a má praktický aplikátor v podobě kapátka, které je mezi milovníky kosmetiky velmi oblíbené. Péče voní jemně po růžích, nic vtíravého nebo z čeho by bolela hlava. Stačí jej opravdu pár kapek a můžete jej používat jak na noc, tak i přes den pod líčení.


Královská péče obsahuje ty nejvzácnější anti-age ingredience, díky kterým se zpomaluje proces stárnutí naší pleti. S přibývajícím věkem se snižuje produkce kolagenu v pleti, a proto pleť vypadá povadla a objevují se první vrásky. Arganový olej, damašská růže a opuncie aktivně podporují tvorbu kolagenu, rozzáří a omladí pleť, hydratují. Navíc pomáhají vyhlazovat pleť od vrásek. 

Já jsem si jej oblíbila hlavně na noc, kdy jeho nežná vůně je klíčem k dosažení harmonie duše a těla. Vždy jsem ho nanášela jako poslední krok ve své večerní rutině. Čím dál více se v kosmetice používá slogan "méně je více" a tady to platí dvojnásob. Opravdu stačí pár kapek, které vmasírujete do pleti. Samozřejmě se jedná o olej, tak je potřeba počítat s mastnější pletí. Záleží na Vás, zda Vám oleje sedí či nikoliv. V nabídce je pak ještě varianta s levandulí a bergamotem. 

Potrpíte si na přírodní kosmetiku? Zkoušeli jste něco od Saloos?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

12 komentářů:

  1. Královská péče mě láká, celkově má teď Saloos zajímavé novinky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám od Saloosu jen jejich aromaolejíčky, kosmetiku jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloos mám vyzkoušenou celou řadu olejů a mám je moc ráda. Zrovna tento růžový jsem zatím nezkoušela, ale mám třeba devatero bylin, odličovací Meduňku atd. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tuto značku ráda :-) Mám masážní olejíček levanduli a ještě růži, když jsem s malýma neteřema tvořila pěnové koule do koupele :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masážní olejíčky jsem nezkoušela, ale taky asi nějaký domam mám :)

      Vymazat
  5. Já mám celkem dost mastnou pleť, takže by mi asi nevyhovoval, ale věřím, že pro někoho s jiným typem pleti to může být super produkt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pleť smíšenou, takže mastnou T-zónu a sedí mi skvěle :)

      Vymazat
  6. Docela mě tento produkt láká. :) Saloos má skvělé produkty.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS