SOAPHORIA || Nová Miracle superséra Rebalance a Overnight

Jestli něco v péči o pleť používám nejraději, jsou to rozhodně pleťová séra. Jedná se o moje nejoblíbenější produkty a ráda zkouším nové. Samozřejmě za ty roky mám už svoje stálice, ke kterým se vracím opakovaně. Když se mi však dostane do rukou něco nového, nebo dostanu tu možnost, neváhám ani minutu. Když mi v directu přistála nabídka na vyzkoušení nových pleťových sér od slovenské přírodní značky Soaphoria, neváhala jsem ani minutu. Značku jako takovou znám už dost dlouho a zatím mi všechny vyzkoušené produkty vyhovovaly. 

Není to tak dávno, co světlo světa spatřilo hned deset pleťových sér. Každé sérum je vhodné pro jinou pleť a na jiný problém. Je tedy dost pravděpodobné, že si vybere každý! Miracle superséra jsou komplexní a účinné, netestované na zvířatech, veganské, pro všechny věkové kategorie a zásobují pleť cennými certifikovanými látkami nejvyšší kvality. 

 

Miracle Rebalance vyvažující a pročišťující sérum na smíšenou a znečištěnou pleť má velmi lehkou gelovou texturu. Rychle se vsakuje, nezanechává lepivý pocit, má velmi příjemnou a lehce mentolovou parfemaci Reguluje tvorbu kožního mazu, osvěžuje, hydratuje, udržuje vláčnost a zlepšuje celkový vzhled pleti. Obsahuje například rozmarýnový hydrolát, který tonizuje a čistí pleť, pomáhá vyrovnávat produkty kožního mazu, nebo vratič modrý, který je pleť zklidňuje, zbavuje suchosti a podrážděnosti. Používala jsem je každé ráno, hned po květové vodě. Jakmile se vsáklo, nanášela jsem krém. 



Miracle Overnight noční stimulační a regenrační sérum je vhodné pro všechny typy pleti. Má olejovou konzistenci, která je nemastná a nelepí, parfemace je bylinková, úplná slast! Klidně bych si ji dokázala představit i jako parfém. Obsahuje například hroznový a ricinový olej, výtažek z měsíčku lékařského, vitamín E a další. Regeneruje a stimuluje pokožku pleti, zanechává ji dokonale hladkou a sjednocuje její tón. 


Všechna séra mají praktický aplikátor v podobě kapátka, díky kterému přesně nanesete požadované množství. Ačkoliv mají objem pouze 15 ml, vydrží Vám hravě 2-3 měsíce při každodenním používání. Jsou však k dostání i ve variantě 30 ml. Všechna séra jsou bezlepkové, neobsahují silikony, sulfáty, parabeny, živočišné tuky a další škodlivé látky. Jsou zkrátka stoprocentně přírodní. Níže máte ještě nafocenou konzistence dvou výše zmíněných sér. Menší kapka je gelové Rebalance sérum, větší je gelové Overnigt sérum. 


Používáte séra ve své péči o pleť? Zkoušeli jste něco od Soaphoria?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Soaphoria za produkty poskytnuté k recenzi

8 komentářů:

  1. Já jsem používala sérum od YR, ale nijak extra mě nezaujalo :) Od Soaphorie jsou kupovala minulý rok její vánoční kolekci kamarádce a sama jsem si z té řady pořídila sůl do koupele, pokud něco podobného budou mít i letos, nejspíš objednám znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR jsem sérum ještě neměla. Soaphoria měla loni skvělou limitku! Taky jsem měla sůl a kamarádce jsem dala několik produktů. Voněla úžasně :)

      Vymazat
  2. Séra používám, takže po takové nabídce na vyzkoušení bych určitě sáhla taky. Už proto, že neznám ani značku Soaphoria

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, aktuálně používám kyselinu hyaluronovou od Revolutionu, předtím jsem měla The Ordinary a to bylo o kapku lepší. Soaphoria jsem zkoušela peelingy na tělo, sprchovou pěnu a ricinový olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jednu tvoji zmíněnou značku jsem ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  4. Se séry moc zkušeností nemám, nikdy jsem žádné nepoužívala, ale měla bych to asi napravit. Zvláště když je všude tolik doporučení a tohle vypadá opravdu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě jsou séra nejlepším kouskem ze skincare :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS