MANUFAKTURA || Limitovaná edice Jablko & Mandle

 Manufaktura je česká značka, kterou neustále obdivuji. Jejich kolekce, vůně, myšlenku. Bohužel jsem moc jejich produktů nezkoušela. Ani nevím proč, vždycky si říkám, že si něco koupím, ale vždycky z toho nějakého důvodu sejde. Dnes Vám ale představím kolekci Jablko&Mandle, ze které jsou vyzkoušela tři produkty. 

Kolekce je díky vůni typická spíše pro Vánoce a zimní čas. Voní jako štrůdl, skořice, no prostě vánočně. Už dříve jsem měla z této kolekce krém na ruce a byla jsem z něj unešená. Od kamarádky jsem tedy dostala tyto tři produkty, abych si kolekci náležitě užila.

Sprchový gel je moc fajn, má hutnější texturu, to já ráda. Malé množství vytvoří bohatou pěnu, pokožka je po něm voňavá několik hodin a není vysušená. Barva je doslova rudá a koupelna po mém sprchování vypadala, jak kdyby se tam vraždilo :D 

Sůl provoní celou koupelno a navíc díky mandlovému oleji pokožku těla nevysuší, ale zanechá ji pěkně vláčnou a vyživenou. Nenahradí Vám olej nebo tělové mléko. 

Krém na ruce je hutný, voňavý, o ruce se perfektně postará, akorát zanechává mastný film. Musíte si tedy počkat a nebo jej používat na noc, jako já :) 


Limitka je už z loňského roku, ale k dispozici je pořád. Na e-shopu Manufaktury najdete všechny produkty samostatně nebo v dárkových sadách, které jsou za velmi přijatelné ceny, tak mrkněte :) 

Zkoušeli jste tuhle limitku od Manufaktury?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)



8 komentářů:

  1. Já jsem měla krém na ruce z nějaké starší řady, kde nebyly mandle. Hezky voněl a taky jsem ho používala na noc kvůli mastnému filmu. Z této jablečno - mandlové limitky jsem neměla nic, ale asi by to byl hezký vánoční dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jeden krém také měla a nebyl špatný. Tahle řada by byl skvělý dárek!

      Vymazat
  2. Já jsem od Manufaktury ještě nic neměla..ale tato sada vypadá krásně, hlavně ten sprchový gel, protože mně většina vysušuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě musíš napravit, protože Manufaktura stojí za to!

      Vymazat
  3. Tak to musí být dokonalá vůně, na podzim jako dělaná! :) Budu muset navštívit Manufakturu a pořídit si minimálně ten krém na ruce. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z této kolekce mám doma sprcháč a pleťový krém a jsou super :-) teď z té nové s šípkem mě toho také víc láká :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS