Spotřebováno: Květen 2021

 

Měsíc květen patřil mezi té bohatší měsíce na spotřebovance a jsem za to fakt ráda. Konečně jsem hýbla s produkty na tělo, vlasy a pleť. Jak pořád zmiňuji, kosmetiku si kupuji minimálně, avšak občas neodolám. Nicméně konečně jsem spotřebovala i nějaké produkty, které mi doma ležely i dva roky. Krabice jsou sice stále plné, ale hned je to takhle podle fotek veselejší. Podařilo se mi spotřebovat 15 ks plnohodnotných produktů a jeden vzoreček, takže si dnes představíme celkem 16 kousků.

1. Bahenná maska Ezo - za mě má Ezo jedny z nejlepších masek. Nikdy jsem s nimi neměla problém, krásně pleť vyčistí, nevysušují a odvedou dobrou práci. (recenze)

2. Vonná koupel Ezo - soli do koupele Ezo taky umí, tahle byla s granátovým jablkem. Barevná voda, intenzivní vůně, nevysušují, doporučuji. (recenze)

3. Tělový peeling Ezo - tohle byl můj první peeling od značky. Byl cukrový, krásně voněl, akorát tak hrubý a pokožku dokonale promastil, takže už nebyla potřeba po koupeli mazat. (recenze)

4. Bahenná maska Ezo s arganovým olejem - opět skvělá maska. Krásně voněla, zastoupila i peeling a já ji nemám co vytknout. Snad jen to, že nedělají větší balení.

5. Sprchový gel Yves Rocher malina&máta - tahle kombinace je boží. Už jsem měla v této variaci i sprchový peeling a dokonalost. Naprosto skvělá svěží vůně na léto, na pokožce dlouho trvá a sprcháč nevysušuje, navíc skvěle pění. (recenze)

6. Sprchový gel Yves Rocher broskev - vždycky jsem se vůni broskve vyhýbala, ale teď už rozhodně ne. Z gelu je cítit šťavnatá broskev a mě hned připomněl léto, kdy se člověk zakousne do šťavnaté broskve. (recenze)

7. Tělové sérum Renovality verbena - první sérum z nové krystalické řady obsahující granát. Sérum vonělo jako citronová tráva, ale hydratačně mi úplně nestačilo, hlavně na suchá místa. Ovšem vůní si mě získalo. (recenze)

8. Šampon na vlasy Balea Princess - sama bych si tento sprcháč nekoupila hlavně kvůli dětinskému obalu. Nicméně dostala jsem jej jako dárek a ta slaďoučká vůně mě velmi mile potěšila. Šampon nevysušoval, vlasy se nemastily. Neurazí, ale ani nenadchne. (recenze)

9. Balzám na vlasy Balea vanilka - ovšem toto, to je pecka, Nevkládala jsem do toho velké naděje, ale odvede luxusní práci za 25,- Vlasy nemastí, snadno se rozčesávají, jsou heboučké, voňavé, prostě pecka. Rozhodně pořídím znovu.

10. Fixační sprej Catrice Skin Lovers - můj první fixační sprej vůbec, takže jsem moc nevěděla co od něj očekávat. Sprej rychle schne a na můj vkus dobře zafixuje líčení. Šlo to poznat hlavně na respirátorech, kde bylo obtisknuto minimum pudru. Za mě byl fajn. (recenze)

11. Heřmánková voda Purity Vision - první květová voda této značky, kterou jsem zkusila. Krásné balení, pěkně voněla. Skvěle dočistí pleť, osvěžuje, zklidňuje pokožku a má hojivé účinky. Za mě super. (recenze)

12. Pleťová maska/čistící gel Mixa - opravdu univerzální produkt. Dá se použít jako pětiminutová maska nebo při každodenním použití jako čistící gel. V obou případech byl naprosto skvělý a rozhodně si jej pořídím znovu. (recenze)

13. Balzám na rty Astrid síla včelího vosku - balzámy od Astrid jsou u nás doma v neustálé zásobě. Tenhle se extrémně povedl a dokonale hydratoval. Oblíbila jsem si ho hlavně na noc a když rty potřebovaly extrémní dávku péče. Rozhodně si ho koupím znovu. (recenze)

14. Lak na nehty Essence This is me odst. 10 - tenhle odstín jsem si naprosto zamilovala. Tyhle odstíny jsem si hodně oblíbila ať už na nehtech nebo na rtech. Dost mě mrzí, že mi lak došel, protože už se neprodává. Nicméně laky od Essence jsou opravdu skvělé a super peníze. (recenze)

15. Rtěnka na rty Essence odst. 13 - konečně jsem sdělala nějakou rtěnku. Měla jsem ji doma pár let a dostala jsem ji jako dárek k nákupu. Krásná růžová barvička, která byla velmi příjemná na rtech. Jídlo a pití nezvládala vůbec, ale za to pohodlí na rtech ji to klidně odpustí.

16. Univerzální balzám Soaphoria levandulové pole (vzoreček) - byl to dárek k nákupu a i tento malý vzoreček mi vydržel takřka měsíc. Skvělý na suché ruce, chodidla, lokty. Naprosto skvělý produkt, který si pořídím i ve velkém balení. Navíc je přírodní a má dokonalou vůni. (recenze)

Zaujal Vás některý produkt? Nebo jste dokonce některý vyzkoušely?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

12 komentářů:

  1. Péťo, super produkty:)a pro mě zase tipy, co si pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušeného nemám nic, ale zaujal mne balzám na vlasy od Baley. A možná jsi mne inspirovala k tomu, že si koupím ten malinový sprcháč od YR. Měla jsem malinový ocet na vlasy a ten tedy voněl úžasně. A já maliny miluju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba zmíněné produkty můžu jedině doporučit, nebudeš litovat :)

      Vymazat
  3. Mixu a produkty od Balei mám také moc ráda, objevily se i v mých spotřebovaných. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná spotřeba, hlavně dekorativka je vždy úspěch :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Super kousky a hlavně ty sprcháče od Yves Rocher jsou super. Já mám nejraději asi kávový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy kávovou vůni v kosmetice moc nemusím, tak ten by pro mě moc nebyl.

      Vymazat
  6. Ahoj, super článek! Mixa maska je parádní, právě ji používám a nemohu si ji vynachválit. YR má velmi povedené a voňavé produkty do sprchy, zvláště pak peelingy.
    Krásné odpoledne přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla jeden peelingový sprcháč a byl boží!

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS