Medvědí česnek

 Nedávno, kdy rostl medvědí česnek, jsme se vydali na procházku kousek od nás, kde právě medvědí česnek roste. Ačkoliv je to místo blízko, v životě jsem tam nebyla a tak to bylo potřeba napravit. Bylo zrovna krásné počasí, teplo, sluníčko a to prostě vybízelo k procházce. Úplně tu nechci psát, kde se místo nachází, protože už tak je poměrně dost zničené od turistů, kteří si v česneku dělají piknik a domů tahají plné kabely česneku. Je jen otázkou času, kdy místo bude úplně zničené.
Nicméně místo krásně vonělo po česneku a podařilo se mi zde vyfotit krásné fotky, o které bych se s Vámi ráda podělila :)







Znáte také místo, kam nechcete aby chodili další lidé a neničili tak krásné místo?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

9 komentářů:

  1. Je to nádhera! Vůbec se nedivím, že nechceš lokalitu prozrazovat.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, to tedy je úplný zelený koberec. Vypadá to krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku, tak to je až neuvěřitelné tolik medvědího česneku pohromadě. To je super, já jsem zatím žádné takové neobjevila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen o tomto místě, o žádném jiném jsem neslyšela :)

      Vymazat
  4. Medvědí česnek používáme v kuchyni s mamkou moc rády, skvělá alternativa klasického česneku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho miluji třeba v paštikách nebo vyjíčkách :)

      Vymazat
  5. To je nádhera. Nikdy jsem na medvědím česneku nebyla, ale moc mi v jídle chutná. Není tak agresivní jako klasický :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, já klasický teda nemusím vůbec.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS