RENOVALITY || Pleťové sérum 3 roční doby

 První novinkou letošního roku ze stáje Renovality bylo pleťové sérum 3 roční doby. Jak už název napovídá, jedná se o sérum, které je vhodné používat ve třech ročních obdobích a to na podzim, v zimě a na jaře. Séra jsou asi moje nejoblíbenějším produktem v péči o pleť, vždycky nějaké mám a je mi jedno, jestli je průhledné, zabarvené nebo olejové.

3 roční doby je olejové sérum, které má oranžovou barvu. V zimě produkty s oranžovou barvou doslova vyhledávám, protože jsem bledší typ a oranžová barva mé pleti dodá šťávu a nevypadám jak smrtka (stačí, že jsem tak studená :D). Oranžovou barvu má díky dvoum obsaženým olejům - šípkového a rakytníku. Oba tyto leje jsou bohaté na nenasycené kyseliny a na karotenoidy a Tocopherol. Ty účinně urychlují regeneraci pleti a pomáhají ji udržet v dobré kondici. Dále obsahuje ještě hroznový a jojobový olej.

Sérum je vhodné pro všechny typy pleti, i na aknózní pleť. Stupeň komedogenity je 1, takže se nemusíte bát, že by Vám ucpávalo póry. 
Používala jsem jej dvakrát denně a to vždy na vyčištěnou a NAVLHČENOU pleť. Večer jsem dávala jednu pumpičku na celý obličej, ráno pod líčení jsem dávala ani ne půlku. Mít mastný obličej mi nevadí, ale pouze v případě, že jdu potom spát, pod líčení by to nebylo úplně to pravé, zvlášť když moje pleť je smíšená, tudíž mám mastnou T-zónu. 

3 roční doby je vhodné právě do chladnějších měsíců právě kvůli tomu, že v těchto třech obdobích je pleť suchá, zkřehlá, zašedlá. Sérum je velmi lehoučké a pleť krásně vyživí, ochrání před vnějšími vlivy a dodá pleti výživu. 

Ještě nutno dodat, že v séru je obsažen také vitamín E, který se do olejů a másel dává aby produkty nežluknuly a díky němu je tak prodloužena životnost produktů. Navíc funguje jako antioxidant proti předčasnému stárnutí nebo snižuje šupinatost kůže, co ocení hlavně majitelky suché pleti. 

Balení mi vydrželo cca 3 měsíce při používání dvakrát denně. Se sérem jsem byla velmi spokojena a na podzim si jej rozhodně pořídím znovu. Cenově se vyplatí a věřím, že s ním bude spokojen každý!

Sérum 3 roční doby má objem 50 ml, stojí 299,- Kč a koupíte jej zde

Používáte séra ve svojí skincare?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Renovality za zaslání produktu k recenzi

10 komentářů:

  1. Já jsem od této značky ještě nic nevyzkoušela, ale vidím, že u tebe je to velký oblíbenec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, značce jsem věrná už několik let a nedám na ní dopustit!

      Vymazat
  2. Ahoj, značku znám, ale sama jsem ji zatím nezkoušela, věřím že sérum je skvělé. ☺♥
    Krásný prodloužený víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nejvyšší čas ji zkusit, nabízí toho mnoho :)

      Vymazat
  3. Já už to říkám snad rok, že tuhle značku musím vyzkoušet! Mají toho tolik, co bych chtěla, že si snad nevyberu... lol.

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle univerzální produkty mám moc ráda, sérum jsem sice nikdy nezkoušela, ale určitě stojí za to vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, v zimě se k němu určitě zase vrátím :)

      Vymazat
  5. Já měla od této značky hyaluronové sérum a také bylo moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS