SPRCHOVÉ GELY || Treaclemoon, Yves Rocher, Manufaktura, Dermacol, Balea

Se sprchovými gely se potkáváte denně. V době, ve které žijeme si můžete vybrat z několika tisíců značek, vůní, obalů, složení. No podle mě neexistuje nikdo, kdo by si nevybral. Každý z nás má nějaké ty oblíbence nebo ty, které nemusí. Já Vám dnes představím několik značek, které jsem za poslední dobu vyzkoušela. Myslím, že ve většině případech je pro nás důležité hlavně umytí a aby nás daný produkt nevysušoval. V mém výběru to, myslím, splňují všechny :)

Treaclemoon jsem už na instagramu několikrát zmiňovala. Je to jedna z mých velmi oblíbených kosmetických značek, které seženete v drogerii DM nebo na e-shopu kupkosmetiku.cz. Sprchové gely patří k nejpoužívanějším produktům této značky. Mají opravdu originální vůně, jako třeba Happy Melon a Ice Bon Bon, které si představíme dnes.
Jedná se o cestovní miniatury, které ale i přes svoji velikost vydrží poměrně dlouho. Stačí totiž malé množství a vytvoří se bohatá pěna. Sprcháče jsou veganské, bez parabenů a nejsou testovány na zvířatech.
Happy melon voní jako melounová žvejkačka, kterou jsem si kupovala jako malá a byla v ní ukryta tetovačka. Je to taková pěkná vzpomínka na dětství, ale velké balení bych kvůli silné parfemaci asi nezvládla. 
Ice bon bon mi taky připomíná dětství, respektivě ledové bonpary, které byly modré. Vůně je naprosto totožná a nebýt tohoto sprcháču, vůbec bych si na ně nevzpomněla.


Sprchové gely Yves Rocher patří mezi mé oblíbené. Miluju jejich obaly, vůně a to, jaké jsou celkově. Dnes se podíváme na broskev a malinu. Malinu s mátou už jsem doma měla ve formě sprchového gelu s peelingem. Tentokrát se jednalo jen o sprchový gel bez peelingu. Vůně je naprosto dokonalá, svěží a já ji miluju. Broskvový sprcháč voní jako šťavnatá broskev a evokuje ve mně léto. Oba sprchové gely i při malém množství vytváří bohatou pěnu, nevysušují a na pokožce jsou cítit ještě několik hodin po umytí :)

Sprchové gely od Manufaktury mám strašně ráda. Mají krásně obaly, božsky voní a nevysušují. Navíc při malém množství vytvoří bohatou pěnu, takže ještě dlouho vydrží. Já měla možnost vyzkoušet limitku Louka a wau. To je něco božského! Řada se neskutečně povedla má příjemnou vůni, která opravdu připomíná louku a já si umývání tímto sprcháčem velmi užívala. Pokud o této řadě přemýšlíte, tak rozhodně ji doporučuji zkusit! Navíc ta vůně na pokožce vydrží opravdu dlouho.

Volejte sláva a tři dny se radujte! Konečně jsem vyzkoušela sprchový gel od Dermacol Aroma Ritual. Do rukou se mi dostal rozpustilý citron a ta vůně je naprosto boží. Hlavně v teplých dnech jsem po něm sahala, protože citrusovou vůni v létě já můžu. Vůně je svěží a na pokožce ji cítíte ještě několik hodin. Sprcháč dobře umyje, nevysušuje a je moc příjemný. Jsem ráda, že jsem jej konečně zkusila. Navíc v nabídce je nespočet variací, tak určitě pořídím další. 

Sama jsem si limitku od Baley nekoupila už pěkně dlouho. Ovšem tato loňská se ke mně dostala dárkem, avšak trvalo než na ni došla řada. Spojení vůně orchideje a ostružiny je naprosto dokonalá. Vůně na pokožce vydrží i několik hodin. U sprcháčů této značky miluju, že nevysušují, pokožka je po nich hebká a i malé množství vytváří bohatou pěnu. Za mě opět povedená limitka. 

Jaký sprchový gel je Váš oblíbený?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Z toho, co jsem používala v poslední době, byla nejlepší sprchová pěna Dove s vůní kokosu. Měla jsem současně kokosové tělové mléko YR a manžel říkal, že když vylezu ze sprchy, voním jako margotka :). Kupodivu jsem zatím nevyzkoušela skoro žádný sprcháč YR, jen tuším předloňskou vánoční limitku, přitom YR kosmetiku občas kupuju. Od Balea jsem naposled měla miniauturku kokos - vanilka. Nebyla špatná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchovou pěnu mám teď poprvé od Rituals a hned jsem si ji zamilovala!

      Vymazat
  2. Já nemám žádný oblíbený sprchový gel. Používám tak nějak to, co mi cvrnkne do nosu :-D Teď mám teda jeden z Avonu a vůbec mi nevyhovuje. Měla jsem i z Yves Rocher a s tím jsem byla spokojená :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu jsem neměla sprcháč už ani nepamatuji a vůbec toho nelituji.

      Vymazat
  3. Tak po tom melounovém bych sáhla hned, to je snad má nejoblíbenější vůně kosmetických přípravků. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda sprcháče od Ziaji, hlavně zimní limitky s perníkem, čokoládou nebo slaný karamel nebo Treaclemoon a I love... Letos jsem ale objevila v DMku od Baley Cookie a to je jeden z nejlepších, co jsme kdy měla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ziaji jsem měla tři sprcháče a nebyly vůbec špatný :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS