EZO || Wellness balíček z mrtvého moře


Ezo je moje oblíbená značka, avšak zatím jsem ji vždycky dostala dárkem. Sama si ji nekupuji, protože nerada nakupuji kosmetiku přes e-shop ze zahraničí. Naštěstí mi vždycky Domča něco pošle a já tak nemusím nic kupovat.

Od Ezo mám nejraději jejich bahenní masky a soli do koupele. Soli vždy dokonale provoní koupelnu a promažou pokožku těla. Bahenní masky jsou velmi komfortní a fungují. Dnes si představíme Wellness balíček, ve kterém jsem našla sůl do koupele, bahenní masku, tělový peeling a bahenní zábal. Poslední zmiňovaný v článku ale nenajdete, protože zrovna tohle není nic pro mě a tak jsem ho darovala do soutěže na instagramu.

Na sůl jsem se velmi těšila, protože jak už psala výše, od této značky jsou soli moje nej produkty. Tentokrát jsem vyzkoušela sůl s vůní granátového jablka. U této značky je zvykem, že je jejich vůně velmi intenzivní a vodu vždy barevně zabarví. Granátové jablko provonělo celý byt a vodu zabarvilo do starorůžova. Díky obsaženým olejům jste potom ve vaně jako na klouzačce :D Nicméně pokožka je pěkně promazaná, vláčná a vyživená. Navíc má sůl blahodárné účinky jako jsou zahřívání prochlazeného organismu, regeneruje, stimuluje krevní oběh nebo napomáhá odstraňovat křeče. 
Jedinou její nevýhodou je pomalé rozpouštění krystalek soli, to trvá podstatně déle, než bych chtěla, ale to je malý detail.

Tělové peelingy mám ráda a pokud doma nějaký mám, dopřávám si jej 2x týdně. Vůbec si nejsem jistá, zda jsem od Ezo už nějaký telový peeling měla, ale pokud ano, určitě byl skvělý jako pleťový.
V balíčku jsem našla vůni citronové trávy, ale přirovnala bych ji spíše k citronové zmrzlině. Vůně byla lehká, svěží a ne nijak extra výrazná. Docela ve mě vzbudila touhu po létě. Jedná se o cukrový peeling, který patří mezi středně hrubé. Mně nevadí ani ty hrubší, ba naopak je mám ráda, protože tak mám aspoň jistotu, že pokožku těla dokonale obrousily. Peeling obsahuje vonné oleje a silice, dále také přírodní cenné ingredience, které pokožku těla hydratují a vy už pak nemáte potřebu se mazat. Peeling pokožku těla očistí a zbaví suchých šupinek, rozhodně nijak nedráždí. Malé krystalky se při styku s pokožkou těla rozpouštějí a v balení je produktu tak akorát na jedno použití :)

Bahenní masky jsou moje lásky. Je to něco, co Ezo opravdu umí a já jejich masky miluju. Tentokrát jsem vyzkoušela masku aloe vera. Maska obsahuje velké množství magnézia, kalcia a draslíku přímo z Mrtvého moře. Textura je opravdu bahnitá a skvěle se roztírá, má příjemnou osvěžující vůni. Po zaschnutí (10-15 minut) se smyje vlažnou vodou. Maska redukuje přebytečný maz, osvěžuje a omlazuje pleť. Navíc při aplikaci cítíte malá zrníčka, takže skvěle poslouží i jako jemný peeling a tím tak pleť zbaví odumřelých částí a nečistot. Masky od Ezo rozhodně doporučuji vyzkoušet!

Zkoušeli jste něco od této slovenské značky?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Já tuhle značku vůbec neznám. Má hezké balení.

    OdpovědětVymazat
  2. Bahenní masky miluju ale o téhle jsem ještě neslyšela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je rozhodně musíš zkusit, jsou skvělé.

      Vymazat
  3. Tuto značku vůbec neznám, ale nalákala si mě něco vyzkoušet, potřebovala bych se pořádně zrelaxovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ezo jsem měla už několikrát levandulovou sůl do koupele a taky jsem vždy dostala darem, jinak jsem toho vyzkoušela pomálu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku vidím poprvé, ale vypadá zajímavě a tu bahenní masku bych s chutí vyzkoušela hned! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS