PURITY VISION || Květové vody

  Květové vody jsem do svojí skincare zařadila teprve nedávno, někdy v loňském roce, kdy jsem jako první vyzkoušela od Renovality, které jsem dostala v rámci spolupráce. Dále jsem pak vyzkoušela dvě od slovenské přírodní značky Voniava, no a dneska se podíváme na tři od české přírodní značky Purity Vision.

Purity Vision je značka, která Vás naláká už svými obaly. Jsou veselé, jednoduché a přesto originální a hrají všemi barvami. Byla založena v roce 2008 a hlavním cílem bylo nabídnout 100% přírodní a vysoce kvalitní produkty, za přátelské ceny. Jako první firma v ČR i SK získala přísnou certifikaci Fair for life. Dále má certifikáty jako jsou CPK, CPK BIO, Fair Trade, FAIRTSA, BIO a Cruelty free and vegan. Jejich produkty nejsou testované na zvířatech a neobsahují žádné živočišné složky.

Bio květinové vody pocházejí z bulharských hor, kde jsou ručně sbírány v duchu Fair Trade. Vybrat si můžete ze čtyř variant a to heřmánkovou, levandulovou, růžovou a květinovou vodu pro miminka. Já Vám dnes představím první tři, které jsem koupila v sadě na e-shopu Na paloučku za 499,- Kč.

Výhodou těchto vod je, že jsou opravdu univerzální a dají se použít na všechno. Na odlíčení, dočištění, osvěžení nebo třeba i do nápojů či pokrmů. Navíc mají i ekologický skleněný obal, který se dá používat opakovaně, protože Purity Vision nabízí i litrové balení těchto vod a vy už pak můžete jen dolévat do těchto menších lahviček.

Heřmánková voda je vhodná pro všechny typy pleti. Ocení ji hlavně ti, kteří mají problémy s akné či ekzémem, protože jak určitě víte, heřmánek je známý pro svoje hojivé a protizánětlivé účinky. Hodí se i pro péči o intimní partie. Heřmánková voda vyrovnává pH pokožky, eliminuje otoky a zarudnutí. Já ji používala na dočištění, kdy skvěle doodlíčila řasenku a následně jako podklad pro oleje, které se musí nanášet na navlhčenou pokožku. Vůně je čistě heřmánková a je vhodná i na opruzeniny u malých dětí.

Levandulová voda je vhodná pro všechny typy pleti, zejména pro citlivou a problematickou se sklony k ekzémům či akné. Šetrně pleť čistí, zklidňuje a příjemně ochlazuje. Zklidňuje psychiku a podporuje klidný spánek. Je všestranným pomocníkem. Věděli jste, že se s ní dobře rozčesávají vlasy? Navíc podporuje jejich růst. 

Když se řekne růžová voda, hned se mi vybaví značka Purity Vision. Růžová voda je ikonickým produktem této značky a troufám si tvrdit, že celkově mezi vodami je nejznámější. I tato voda je vhodná pro všechny typy pleti. Avšak jako jediná se dá použít i do pokrmů či nápojů. Růžová voda zbavuje pleť mastnoty a nečistot, zmírňuje projevy akné a okamžitě pleť zklidňuje. Navíc má velmi příjemnou vůni růže damašské. 

Sadu květinových vod koupíte zde za 499,- Kč

Já osobně jsem si značku Purity Vision velmi oblíbila. Baví mě jejich složení, barevné a originální obaly a celkově je mi tato značka velmi sympatická. Doma mám ještě jejich levandulový olej a olej z měsíčku lékařského. Ti si ale na vyzkoušení budou muset ještě počkat :) 

Zkoušeli jste něco od Purity Vision?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

7 komentářů:

  1. Já květinové vody nepoužívám, vlastně jsem je ani nikde nezaznamenala. A značku Purity Vision jsem taky neznala. Takže díky za rozšíření obzorů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji nějakou vodu zkusit, jsou to multifunkční pomocníci!

      Vymazat
  2. Jeee Purity Vision miluju a používám každý den jak růžovou vodu tak tu levandulovou❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem růžovou vodu a moc mi vyhovovala. Láká mě vyzkoušet i ta levandulová. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS