CATRICE || Limitovaná řada Skin Lovers

V lednu mi přišel balíček z e-shopu kupkosmetiku.cz, kde jsem našla k testování dva produkty Catrice. Od Catrice jsem zatím moc produktů neměla, snad jen nějaký ten lak na nehty, rtěnku. V balíčku jsem našla dva produkty limitované edice Skin Lovers a to fixační sprej a pleťové sérum. Na oba produkty jsem byla velmi zvědavá, protože pleťovku jsem od značky ještě nezkoušela. Nejvíce jsem se ale těšila na sérum, protože séra já ve své skincare miluju.

Bohužel jdu s křížkem po funuse, protože ani jeden produkt není už k dostání, nicméně o recenzi Vás neochudím. Na e-shopu kupkosmetiku.cz z této limitky najdete ještě dvě séra, tak můžete mrknout aspoň na ty. Teď už ale jdeme na samotné produkty, které jsem testovala.

Sérum Relax Stress jsem si velmi oblíbila. Má praktickou pipetku, takže aplikace je velmi rychlá a snadná. Samotné sérum má tekutou konzistenci, dobře se roztírá a rychle vsakuje bez pocitu mastnoty.
Jedná se o relaxační sérum s 5 % skvalanu a zajistí, že pleť bude hydratovaná, regenerovaná a zářivá. Může se používat ráno i večer na vyčištěnou pleť. Vzhledem ale k jeho množství, jsem jej používala pouze ráno, protože jsem si je chtěla užít delší dobu :D  Nicméně mi velmi vyhovovalo, splnilo co slíbilo a já bych si je klidně pořídila znovu. V nabídce jsou i další séra - Energy Boost a Youth Boost.

 Fixační sprej Multi-Purpose pro mě byl takovou novinkou. Žádný fixátor jsem ještě nikdy neměla a tak jsem ani popravdě nevěděla co očekávat a jaké jsou moje požadavky na produkt. Fixátor byl bez parfemace a po úplném nalíčení jsem jej vždy nastříkala na obličej. Během chvilinky zaschnul a byla jsem překvapena, že na pleti nelepil a nebyl vidět. Prostě jsem za chvíli nevěděla, že bych jej použila (v dobrém slova smyslu). Fungování šlo vidět nejvíce na respirátoru. Přece jen, když ho máte většinu dne na obličeji, tak vidíte, zda je líčení obtisknuto či nikoliv. Byly dny, kdy na respirátoru byl jen slabý otisk (to bylo hlavně v chladnějších dnech). No a když bylo venku teplo a člověk se trochu zpotil, byl už respirátor špinavější. Nicméně to si myslím, že by nezachránil ani ten nejlepší sprej. 
Závěrem jsem byla ráda, že jsem vyzkoušela něco nového, ale rozhodně to nebylo nic, co bych nutně doma potřebovala :) 

Postřehly jste tuto limitku či jste něco vyzkoušely? 

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu kupkosmetiku.cz za produkty poskytnuté k recenzi


10 komentářů:

  1. To mě fakt štve, jak se všechno do respirátoru obtiskne. :D Jinak jednou, už dávno, jsem nějaký fixační sprej zkoušel, ale žádný zázrak to nebyl. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fixační sprej jsem nikdy neměla. První sérum jsem měla nedávno (od Manufaktury) a zjistila jsem, že ho rozhodně chci nadále zařazovat do své kosmetické rutiny. Teď zkouším další - od YR.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle limitku jsem vůbec nezaznamenala, líbí se mi balení, ale nejspíš jsem o nic nepřišla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi ji neposlali v rámci spolupráce, tak já také ne :D

      Vymazat
  4. Tak ten fixační sprej bych sakra potřebovala, hlavně teď během léta. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sérum vypadá celkem dobře a jinak fixační spreje nepoužívám vůbec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to taky není nic, co bych nutně musela mít :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS