RENOVALITY || Crystals Series granát

 Hned po první krystalické řadě, která obsahovala kamínky křišťálu, přišlo Renovality s dalším krystalickou řadu. Tentokrát se jednalo o Valentýnskou edici, ve které nemohl chybět granát. Granát je velmi silný kámen, který přivádí velké množství energie, udržuje organizmus v rovnováze a dodává potřebný klid. Přináší sebedůveru a odvahu. Podporuje lásku a sexuální touhu (zejména v červeném zbarvení). V granátové řadě můžete najít čtyři vůně a to Bergamot, Skořici, Verbenu a Klementinku. 

Opět se jedná o tělová séra, která jsou vhodná jen na tělo, protože obsahují slunečnicový olej. Dále také obsahují arganový a jojobový olej, díky kterým bude pokožka hydratovaná, vláčná a dostatečně vyživená. V každé lahvičce najdete také malé červené krystalky granátu.

U žádného z výše uvedených sér (kromě skořice tedy) jsem nevěděla, jakou vůni čekat. Jako první jsem začala používat Verbenu a hned na první přičichnutí jsem věděla k čemu ji přirovnat. Verbena voní jako citronová tráva (lemongrass) a má i stejně intenzivní vůni, která na pokožce zůstává opravdu dlouho. Klidně i ještě ráno po probuzení. Vůně Verbeny je výborné nervové tonikum, povzbudí po psychické i fyzické únavě, takže ideální na ráno, kdy člověk potřebuje probrat. Já ji ale používala večer po koupeli, kdy je pokožka ještě vlhká. Sérum se dobře vsakovalo, vyživilo, avšak hydratačně bylo spíše slabší. Ráno jsem si na těle našla suchá místa, i když jsem se večer promazala. Každopádně vůně úžasná.


Bergamot se stal mým favoritem a to hlavně díky vůni. Jedná se o jemnou bylinkovou vůni, kterou bych možná trochu přirovnala k ylangu, ale oproti němu je opravdu jemňoučká. Vůně Bergamotu Vás osvěží a zároveň uklidní a navodí pocit pohody. Ideální tedy na večer, kdy po těžkém dni chcete už jenom relaxovat. Hydratačně bylo sérum skvělé, dobře hydratovalo, vyživilo i suchá místa na těle a celkově se stal mým favoritem. Doufám, že bude ve stálé nabídce!



Klementinka mi svojí vůní připomínala citrusy. Grep, mandarinku no dost se podobala vůním z předchozí krystalické řady, jen byla jemnější. To mi ovšem vůbec nevadilo, protože já mám citrusové vůně velmi ráda. Bohužel je cítit jen při mazání, potom už ne. Avšak osvěží a povzbudí po únavě psychické i fyzické. Hydratačně sérum sloužilo skvěle, hydratovalo tak akorát. 


Skořice byla vůně, na kterou jsem se popravdě vůbec netěšila. Celkově vůni skořice v kosmetice nevyhledávám (Stejně tak i vanilku). Je na mě taková těžká a hlavně ve mně pořád evokuje Vánoce a to úplně v létě nechci. Když jsem ale k séru čichla poprvé, byla jsem vůní překvapená. Vůně byla velmi intenzivní a kdybych měla zavřená oči, tak bych si myslela, že čichám k opravdové skořici, fakt pecka. Vůně skořice navíc navozuje vůni tepla. A to nejen pocitově, ale i fyzicky. Doporučuji ale s mazáním chvíli počkat a neaplikovat sérum hned po koupeli. Jednou jsem to tak udělala pokožka mě neuvěřitelně pálila. Když ale člověk počká hodinku, tak pak už je všechno v pořádku :)

Všechna tělová séra z krystalické řady koupíte zde za 249,- Kč za kus

Jak Vás zaujala tato krystalická řada? Pořídíte něco?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Renovality za zaslání produktů k recenzi

8 komentářů:

  1. Oleje používám na tělo hlavně v létě. Pokožka je vyživená a hezky se leskne :-) a vůbec nevím, který bych si vybrala dřív, asi bergamot :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já před olej preferuji mléka, ale podle vůní by se mi líbila klementinka, bergamot a asi i verbena. Skořicovou vůni stejně jako ty moc nemusím

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky vyzerajú super, ja by som asi najradšej siahla po škorici :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Tak po tom skořicovém bych sáhla hned! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS