ŠAMPONY NA VLASY || Lacura, Yves Rocher, Balea, Botanico

 Pomalu, ale jistě se mi daří redukovat moje zásoby kosmetiky. Velkou zásobou byly i šampony na vlasy. Postupně jich ale konečně ubývá a já třeba budu moct konečně prozkoumat vlasovou péči od značky Garnier, která mě poslední rok děsně láká. Dnes Vám představím několik šamponů, které se mi podařilo konečně spotřebovat a já tak pomalu mohu koukat po nové vlasovce, kterou vyzkouším. 

Šampon Lacura jsem dostala někde na závodech, ale hned od začátku jsem z něj nadšená nebyla. Má vůni tea tree a to není úplně vůně, která by mi voněla. Ba naopak ji snesu jen při potírání pupínků a na noc, abych ten smrad zaspala. Nicméně šampon jsem doma skladovala dost dlouho, tak bylo konečně načase ho spotřebovat.
Vůně je prostě šílená, jako by Vám na hlavu někdo vylil zelenou. Značku vůbec neznám, ale zkoušela jsem ji hledat na internetu, no a když jsem zjistila, kolik ten šampon vlastně stojí, byla jsem naprosto v šoku. Množství 400 ml stojí kolem 20,- Kč :D Úplně jsem nevěděla, zda něco takového chci na hlavu dávat. Nicméně jsem ho tedy spotřebovala celý, ale už opravdu nikdy víc.
Vlasová pokožka hned po umytí neskutečně svědí, vlasy se mnohem dříve mastí a ta parfemace je prostě hnus. Já chápu, že za dvacku nemůžu chtít zázraky :D Nicméně nejsem ten typ, co by jen tak vyhazoval kosmetiku, takže jsem se rozhodla šampon spotřebovat, ale už nikdy víc :D


S vlasovou péči od Yves Rocher žádné zkušenosti nemám, ovšem když mi Nikol poslala tento šampon, měla jsem radost, že zase vyzkouším něco nového. Radost mě trochu opustila, když jsem zjistila, že se jedná o nepěnivý šampon. Takové produkty moc nemusím, protože nemám jistotu, že se produkt dostal všude. Nicméně jsem mu dala šanci a byla mile překvapena. 
Obsahuje výtažek z bio hlohu, který má ochranné vlastnosti. Více než 99 % složení je přírodní původu, neobsahuje sulfáty silikony, barviva a parabeny. 
Šampon je poměrně dost hutný, takže ho dostat z tuby, když už jsem se blížila ke spotřebování bylo takřka nemožné. Má příjemnou květinovou vůni a je vhodný pro všechny typy vlasů. Když opomenu to, že nepěnil a byl moc hutný, tak byl skvělý. Vlasy už po prvním použití byly krásně heboučké, jemňoučké a lehoučké, no prostě boží. Velmi mě překvapil, i když nějaké mínusy jsem našla. Za co má ale YR velké plus je to, že tuba obsahuje o 25 % méně plastu než dřívější balení. 

Šampon a balzám na vlasy Little Princess 2v1  jsem dostala od Domči. Sama bych si ho normálně nekoupila, protože je na mě moc dětský a já si na takové obaly úplně nepotrpím. Ovšem jednou za čas je to fajn a docela roztomilé. Vůně je velmi sladká, přirovnala bych ji k nějakým kokinům. 
Já ho používala jen jako šampon, protože jako balzám mi přišel nedostačující. I když vlasy po něm byly pěkně heboučké, nicméně prsty se rozčesat nedaly. 
Šampon mi vlasy ani pokožku hlavy nevysušoval, ale že bych si z něj sedla na zadek to rozhodně ne. Je to normální šampon, který splní svoji funkci a vlasům neuškodí. 

Na malinový přírodní šampon jsem narazila u nás v místním obchůdku. Jedná se o šampon pro všechny typy vlasů, vhodný zejména na suché, poškozené a sluncem oslabené vlasy. Má gelovou texturu, kterou bych přirovnala k želé. Voní svěže po malinách a vlasy jsou po něm dokonale čisté, lesklé a podporuje jejich objem. Oceňuji hlavně to, že nevysušují vlasy ani vlasovou pokožku. Nečekejte však nějaké extra pěnění. To, že je bez konzervantů a parabenů je snad u přírodní kosmetiky samozřejmostí. Rozhodně si jej pořídím znovu. 

Růžový šampon od Balea s vůní orchidejí jsem si zamilovala. Má naprosto božskou květinovou vůni, kterou z vlasů cítíte i druhý den, stačí ho malé množství a vlasy se po něm rychle nemastí. I když stojí doslova pár korun, tak se nemusíte bát, že by Vám pokožku hlavy nebo vlasy vysušoval. Navíc dodává vlasům hedvábný lesk a vlasy jsou i bez použití masky či kondicionéru krásně heboučké. Za mě velká spokojenost! 
Potrpíte si na značkové šampony nebo si vystačíte i s obyč drogerkovým?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Šampony vypadají skvěle, zaujal mě hlavně ten malinový - musí krásně vonět. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněl naprosto dokonale a mám v plánu si jej pořídit znovu!

      Vymazat
  2. Já měla teď několikrát šampony z YR (ale ty pěnící). Buď jsem je dostala jako dárek k nákupu nebo jsem je brala v nějaké akci. Celkem mi vyhovují, ale normální cena mi přijde zbytečně vysoká. Na vlasovku Balea už jsem slyšela chválu z víc stran, takže se ji chystám vyzkoušet, ale mám ještě zásoby (dárky, z boxu), tak až je spotřebuju - nechci si toho tady hromadit moc.
    Zmiňovala jsi závody - ty děláš nějaký sport?
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě u tebe jsem vlasovku YR viděla už hodněkrát, tak snad si ji taky konečně pořídím. Baleu doporučuji zkusit, je fakt super. Dříve jsem dělala požární sport :)

      Vymazat
  3. Ten prírodný malinový šampón ma zaujal asi najviac, ale ešte som ho neskúšala. Inak na Baleu a ich vlasovú kozmetiku som počula už dosť veľa chvál, musím niečo vyskúšať :) Ja od nich používam len laky na vlasy a tie mi vyhovujú :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  4. Šampony od Baley mi moc nevyhovují. Ale třeba od Yves Rocher nejsou špatné. Nedám ale dopustit na Olaplex, jen je bohužel dražší :-( z těch levnějších mám ráda Hair Food řady od Garnieru, ty jsou skvělé snad všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olaplex je právě cenově někde jinde, ale Garnier mi taky vyvhovuje.

      Vymazat
  5. Ahoj, já jsem zkoušela jednu dobu nějaké ty lepší značky typu Loreál Profesionel, Matrix, Wella atd. ale vůbec mi to za tu cenu nic nedělalo spíš naopak to byly průsery. Takže zase vesele používám drogérkovou vlasovku. Taky se mi to teď doma nahromadilo tak nekupuju a spotřebovávám, ale myslím, že se brzy dostanu na dno zásob. Dvě dvojice mi tento měsíc dojdou a dvě dvojice je nahradí a pak už bych neměla mít nasysleno nic pokud nedostanu k svátku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ke spotřebě gratuluji! Já mám v zásobách vlasovky dva šampony a dva kondicionery :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS