New In: Květen 2021

V květnu jsem trošku nakupovala, ale i něco malá přišlo v podobě PR balíčků. Koupila jsem si po dlouhé době nějaké oblečení, hlavně tedy šaty, ty poslední roky nakupuji asi nejčastěji a doma se mi začínají pěkně hromadit. Je to zvláštní, ještě před dvěma roky jsem šaty nemohla ani vidět a nyní jsem to můj oblíbený letní kousek, ale i zimní, kdy nosím úpletové. 
Mám tu dva PR balíčky - knihu z Anag a novinky od Renovality, které se extrémně povedly. No a pak ještě něco málo kosmetiky.



Opět jsem udělala objednávku na e-shopu shein.com. Je to obchod, kde jsou velmi levné a originální kousky oblečení, které u nás neseženete. Já už tam nakupovala několikrát a vždycky jsem byla spokojena, i když je potřeba počítat s materiálem, který ne vždycky je zrovna příjemný. Každopádně doporučuji nakupovat za takovou částku, abyste neplatili dopravu, která je jinak velmi drahá. Tentokrát jsem si tam vzala dvoje šaty. Jedny elegantnější na zvláštní příležitosti a jedny klasické na denní nošení. Zelené stály 13,40 euro a pruhované 11,75 euro.


V květnu byl taky Den kůže a při té příležitosti byly na e-shopu kupkosmetiku.cz slevy 50% na kosmetiku Sebamed. Ode mě tuto kosmetiku už znáte a já ji naprosto miluju. No a proto jsem hned objednala moje nejoblíbenější produkty do zásoby. Vzala jsem intim gel, intim pěnu a deodorant ve spreji. Normálně jsou tyto produkty dražší, ale když na ně byla sleva 50%, vyšly na skvělé peníze.


Od nakladatelství Anag mi dorazila nová kniha ke čtení. Jedná se o knihu s názvem Lekce, která popisuje autorčin život. No a autorkou je právě modelka Gisele Bündchen, která vydala svoji autobiografickou knihu. No a jelikož jsem chtěla změnu a knihy ze života mám ráda, nemohla jsem odolat. Brzo se můžete těšit na recenzi.


Renovality přišlo na trh s dalšími dvěma novinkami. Těmi jsou tentokrát heřmánková voda a nově produkt na rty - Renolips. Tak nějak jsem v tyto dva produkty doufala a jsem z nich nadšená. Jejich květové vody miluju a pomocník na rty je můj nejlepší kámoš, tak jsem ráda, že ho má konečně i Renovality ve své nabídce. 


Taky jsem doma našla dárkovou kartičku do obchodu Sinsay a tak jsem po sakra dlouhé době zavítala na nákupy. Byl to takový rychlonákup a vzala jsem dvě věci, které mě velmi zaujaly. Jako první jsou černé basic šaty, které stály 199,- a potom pruhované kalhoty (tento střih je můj nej a doma mám další čtyři kousky :D), které stály 299,-.

V drogerii DM jsem si koupila čistící pleťový gel od Garnier, který jsem viděla u Pavlínky a velmi mě zaujal. Doma už jsem v zásobě žádný neměla, tak jsem byla ráda, že konečně zkusím něco co sama aktuálně chci a nemusím tak mít výčitky kvůli zásobám. Pomalu ale jistě redukuji, takže jsem šťastná. Stál 109,-  a jsem moc zvědavá, jak mi sedne.

Tak to by byly moje novinky za měsíc květen. Málo jich tentokrát nebylo, ale jednou za čas proč ne :)
Co jste si za květen pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

12 komentářů:

  1. Všechny kousky oblečení jsou povedené. Já za oblečením budu muset teprve vyrazit. Musím do kamenného krámu - potřebuji si sáhnout na materiál, abych věděla, že to fakt budu nosit. Jsem v tomhle směru dost náročná. Ale koupila jsem si boty - zase od Riekera, kde mám vyzkoušenou velikost a vím, že mi sednou.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty od Riekera si kupuje máma a je s nimi moc spoko :)

      Vymazat
  2. Šaty jsou nádherné, samotné by se mi líbily :) Nad pruhovanými kalhotami ze Sinsay jsem přemýšlela, chtěla jsem si je objednat, ale nakonec jsem je do košíku nepřidala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je obrovská škoda, protože to byl pro mě kup roku, jsou boží.

      Vymazat
  3. Krásné šatičky, hlavně ty pruhované :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty ze Shein nejsou můj styl, ale tobě sluší. Mimo jiné tam jsem už taky nakupovala a je to rozhodně lepší než aliexpress. :-) A ty kalhoty ze Sinsay jsou taky pěkné. :-) Já si potřebuji koupit něco sportovního, nejspíš zítra vyrazím :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Shein miluju, mají tam tak originální střihy a modely, že to je pro mě fantazie :D

      Vymazat
  5. Snad ti gel od Garnier vyhovuje, já jsem s ním nadmíru spokojená! :)) Jinak se mi moc líbí i tvé nové šatičky, na léto ideální. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Na Shein už jsem párkrát byla, ale asi bych si šaty netroufla takhle online, musím si vždycky všechno zkusit, nemám moc foremnou postavu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já většinou taky, ale tady na tom e-shopu mi zatím sedělo vše :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS