New In: Červen 2021

 Za měsíc červen se mi moc nových věcí nesešlo. Mám tu knihu v rámci spolupráce, potom jsem si v sekáču koupila jedny kalhoty a mám tu šumivky do koupele. Musím říct, že jsem opravdu ráda, že jsem moc neutrácela. Jednak nic nepotřebuji a potom stavba domu není zrovna levná záležitost a kupovali jsme dřevo na schody a co si budeme, dub patří mezi k nejdražším, takže finance tento měsíc šly jinam.

Jako už tradičně, opět jsem nakupovala na e-shopu Na paloučku. Tentokrát jsem si tam vzala šumivky do koupele. Od značky Soaphoria jsou hodně chválené, tudíž jsem je musela taky vyzkoušet, jedna vyšla na 57,- Kč.  Dvě šumivky jsem si vzala od značky Pure Harmony. Růžová za 45,- Kč a levandulová za 40,- Kč. Určitě na e-shop mrkněte, Zuzka tam má plno přírodních značek!

Ve spolupráci s nakladatelství Anag jsem dostala jejich novinku a to knihu Objetí mravenečníka. Na knihu jsem se moc těšila, takže teď, když už máme desku hotovou, budu mít aspoň čas na čtení. Knihu seženete za 322,- Kč.


No a jako poslední tu mám kalhoty ze sekáče, které mi tam koupila mamča. Mně vůbec nevadí něco si koupit ze sekáče, mám odtud hodně věcí a některé jsou úplně nové. Tyto kalhoty stály 45,- Kč a tento styl jsem si za poslední dobu hodně oblíbila. Jsou sice bílé a trochu průhledné, ale to vůbec nevadí. 

Nakupujete taky v sekáču nebo si potrpíte na nových věcech?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

18 komentářů:

  1. Zaujala mne kniha, tak jsem zvědavá na recenzi. Na šumivky do vany si naopak nepotrpím.

    OdpovědětVymazat
  2. Bomby vypadají krásně, také je hrozně ráda používám :)

    A též ty kalhoty, jsou krásné a moc ti sluší! Věci ze sekáče mi také nevadí, naopak, jen sama jsem asi ještě v žádném nebyla, i když bych ráda někam mrkla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám moc ráda, když musím něco někde hledat/lovit, tak mi vždycky mamka něco najde :D

      Vymazat
  3. Tie bomby vyzerajú super. Ja som ešte nikdy bombu do kúpeľa nemala ale chcela by som nejakú skúsiť. Ďakujem za tip

    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, bomby do koupele a všelijaké soli mám moc ráda, tuto značku osobně vyzkoušenou nemám, tak se těším na tvou zkušenost ☺.
    Kalhoty jsou moc pěkné a i jistě pohodlné, kniha na prázdniny - vypadá lákavě, děkuji za tip.
    Prima prodloužený víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Sekáče mi vůbec nevadí. Naopak se cítím i dobře, že člověk užije znovu nějaký kousek - taková forma trochu recyklace :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nakupování v sekáčích naprosto miluju.. A nakupuju tam velice často..

    OdpovědětVymazat
  7. Knížka vypadá zajímavě, ale ty nové kalhoty nemají chybu! Skvěle ti padnou a tento střih jsem si sama poslední dobou hodně oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Šumivky vypadají, že jsou docela velké :-) jednu od Soaphorie jsem měla kdysi a byla naopak malinkatá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají různé velikosti, já si vzala ty střední :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS