MIXA || pleťový krém, čistící pleťové mléko, pleťová maska

Mixa je značka, kterou neustále sleduji na instagramu a inspiruji se, co nového bych zase mohla vyzkoušet. Něco málo jsem už sice vyzkoušela, ale podle mě by si tahle značka zasloužila mnohem více mé pozornosti. Zatím jsem vyzkoušela jen pleťovou kosmetiku, ale hodně je vychvalované tělové mléko, tak to bych také ráda zkusila. V dnešním článku Vám představím tři produkty a to pleťový krém, pleťové čistící mléko a pleťový čistící gel/masku.


24 h zklidňující hydratační krém byla moje úplně první zkušenost se značkou Mixa.
Krém je určen hlavně pro suchou a citlivou pleť, ale i moji smíšené sedl dobře.  Používala jsem ho každé ráno na vyčištěnou pleť a musím říct, že jsem byla velmi spokojena. Rychle se vsakuje, pleť se během dne nemastila, žádné začervenání a žádná suchá místa. Pleť byla pěkně projasněná a heboučká. Dá se použít i v silnější vrstvě jako hydratační maska, ale to jsem nezkoušela. Po tomhle krému jsem měla ještě jeden pleťový krém od Mixy a byla jsem s ním taky velmi spokojena. Takže pokud hledáte dobrej hydratační krém, tento můžu doporučit.


Hyalurogel čistící micelární mléko jsem našla v jednom Beauty boxu. Sama bych si ho nejspíš nekoupila, protože přece jen čistící gely jsou pro mě lepší. Nicméně bylo doma, zásoby je třeba redukovat, tak konečně došlo i na něj. Čistící mléko používám jako jeden krok na dočištění pleti nikoliv na odlíčení. Na odlíčení mi nepřijde úplně pohodlné. Obsahuje čistou kyselinu hyaluronovou, která pomáhá vylepšit hydrataci pleti. Mělo by být vhodné i pro citlivou pleť a je bez alkoholu. 
Mléko je tekutější konzistence, má příjemnou lehkou parfemaci. Pleť pěkně hydratuje a osvěžuje. Bohužel to ale není nic, z čeho bych si sedla na zadek. Asi hlavně proto, že mi víc sedí gely.

Čistící maska byla taky v jednom Beauty boxu a za mě je to zatím nejlepší kousek od Mixy, jaký jsem měla. Jedná se o masku bez exfoliačních částic, to znamená, že je speciálně vyvinuta pro citlivou pleť a jemně ji čistí bez intenzivního mechanického namáhání. 
Dá se použít jako maska, kdy ji nanesete na vyčištěnou pleť, necháte působit 5 minut a následně opláchnete. Výsledkem je heboučká pleť zbavena nečistot a přebytečného mazu. Navíc nevysušuje!
Jako druhý způsob ji můžete používat každý den jako čistící gel, kdy nanesete na navlhčenou pleť, promasírujete a opláchnete. 
Tenhle kousek jsem si fakt zamilovala a rozhodně si jej pořídím znovu!

Zkoušely jste něco od této značky?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

8 komentářů:

  1. Ahoj, ple´tovou masku právě používám a je super. Krém mě také zaujal. Prima článek. Přeji krásný den. ☺

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě došel čistící gel, tak jsem masku začala používat jako gel :)

      Vymazat
  2. Krém jsem měla také a je fakt, že pleť díky němu byla úžasně hydratovaná! S jinými výrobky zatím zkušenost nemám, ale celá značka mi je sympatická. Pěkný článek 💛

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ráda vyzkoušela ještě tělové mléko, na které jsem četla hodně pozitivních recenzí, děkuji :)

      Vymazat
  3. Mixu jsem používala hodně dřív, hlavně na odličování :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Mixu nedám dopustit hlavně co se týká čistících gelů, nicméně určitě ráda vyzkouším i tu masku. Za mě super značka! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS