LEKCE - Gisele Bündchen

 Autor: Gisele Bündchen
Počet stran: 216
Rok vydání: 2020
Žánr: Naučná literatura
Nakladatelství: Anag

Anotace
Gisele Bündchen, světoznámá supermodelka, herečka a podle časopisu Forbes 89. nejmocnější žena světa, se rozhodla ve své autobiografické knize podělit se čtenáři o své zážitky, názory a životní zkušenosti, které utvářely její život a učinily ho smysluplným.
Celý svět ji zná jako úspěšnou, oslňující brazilskou krásku, ale jen několik málo lidí zná opravdovou Gisele, ženu, jejíž soukromý život zdaleka nebyl tak oslnivý a bez mráčku, jak se navenek může zdát.
Gisele Bündchen vyrůstala spolu se svými pěti sestrami na jihu Brazílie, kde měla to štěstí, že ji v jejích 14 letech potkal modelingový agent hledající nové talenty. O čtyři roky později se Gisele objevila na nezapomenutelné londýnské módní přehlídce Alexandera McQueena s umělým deštěm, která ji katapultovala mezi nejžádanější topmodelky. Od té doby nafotila bezmála 450 reklamních kampaní a více než 1200 obálek časopisů a má za sebou téměř 500 módních přehlídek pro nejvlivnější světové značky. Stala se ikonou a v módním průmyslu zanechala nesmazatelnou stopu. 
V knize Lekce plné fotografií z jejího veřejného, ale i soukromého života Gisele poprvé veřejnosti odhaluje, jaká opravdu je a co se během svého dosavadního života naučila, aby žila smysluplně - představuje cestu, kterou urazila od bosonohého dětství v malém brazilském městě po mezinárodní úspěch, mateřství a manželství. Dnes Gisele Bündchen působí jako velvyslankyně dobré vůle v UNEP (environmentálním programu OSNa za své aktivity v oblasti ekologie byla Harvardovou univerzitou jmenována čestnou globální environmentální občankou.

Tuto knihu jsem rozdělila do lekcí, které mi pomohly k vědomějšímu a šťastnějšímu životu, inspirovaly mě při překonávání výzev, jimž jsem během let čelila, a umožnily mi lépe pochopit sebe i okolní svět. Doufám, že pomohou i Vám. - Gisele Bündchen


Z mého pohledu
Pro tuto knihu jsem se rozhodla, protože už jsem dlouho nic autobiografického nečetla a chtěla jsem nějaké oddechové čtení. Když se mi kniha dostala do ruky, velmi mě zaujala obálka, která se opravdu povedla a zalíbila se mi. Kniha vypráví o životě známé modelky Gisele Bündchen a její cestě k modelingu. Také obsahuje historky z dětství a o tom, jak to Gisele jako dítě neměla jednoduché, hlavně díky svojí postavě. O tom, jak se 14 leté holce změnil svět a jak rychle dospěla. Autorka skvěle popisuje svět modelingu a člověk se tomuto povolání dostane pod pokličku. Navíc člověk žjišťuje, že to není tak snadná práce a co to všechno obnáší. Následně je popsán život modelky po svatbě a dětech, čemu se modelka věnuje nyní a jký žije život.

Bavilo mě, že to není jen ze světa modelingu, ale také ze soukromého života. Modelka popisuje, jaké má záliby, jaký styl života j vyhovuje, co celý den dělá. Všechno je doplňováno fotografiemi z pracovního i soukromého života, což je skvělé zpestření knihy. 


Kniha se dobře četla, avšak neudržela moji pozornost dlouho. Každý večer jsem si přečetla jednu kapitolu a poté knihu odložila. Není to žádný příběh, který by byl napínavý a Vy tak museli číst dál a dál, ale klidné oddechové čtení, které je fajn na večer. Navíc musím přiznat, že jsem o modelce nikdy dříve neslyšela a poznala jsem ji tak až díky knize.

Knihu koupíte na e-shopu nakladatelství Anag za 322,- Kč. Navíc na e-shopu můžete najít i kuchařky nebo psychothrillery, tak určitě mrkněte :)

Znáte tuhle knihu či autorku?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu anag.cz za knihu poskytnutou k recenzi

8 komentářů:

  1. Neznám ani knihu ani autorku. Já autobiografie skoro vůbec nečtu (naposledy před řadou let jsem četla autobiografii A. Christie)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka vypadá nádherně, podobné téma u mě sice není tak časté, ale jako oddychovka proč ne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gisele mám ráda už dlouho, co ji vídám v různých časopisech. není to klasická modelka, která se zajímá jen o to, jak vypadá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu ani autorku vůbec neznám. Toto není můj šálek kávy, ale když se článek týká nějaké recenze na knihy, ten přečtu, i když se mi kniha nelíbí! :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to když mě se kniha nelíbí, tak ani recenzi nečtu :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS